niedziela, 8 stycznia 2017

Czytelnicze i blogowe podsumowanie grudnia 2016

Styczeń rozpętał się na dobre, a ja nie podsumowałam jeszcze grudnia, dlatego zapraszam Was na mój czytelniczy i blogowy bilans dzisiaj.

W grudniu 2016 roku przeczytałam 5 książek. Biorąc pod uwagę, że to czas przedświąteczny, a same Święta spędziłam głównie z moimi bliskimi, starałam się opisać Wam pokrótce opowiadania wszystkich autorów z tomiku "Cicha 5", pracuję i jakoś (chociaż byle jak ;) ) trzeba ogarnąć dom i opiekę nad 2,5-latką wynik swój uznaję oczywiście za bardzo udany (bo grunt to skromność ;D ).

A jakie lektury pochłonęłam w tym czasie? :)



1."Miasto z lodu" Małgorzaty Wardy – 366 str.
2."Ten obcy" Ireny Jurgielewiczowej – 253 str.
3."Opowieść wigilijna" Karola Dickensa – 88 str.
4."Księgarenka przy ulicy Wiśniowej" – opracowanie zbiorowe – 419 str.
5."Ostatnia arystokratka" Evzena Bocka – 254 str.

Za najlepsze przeczytane w tym czasie książki uznałam "Miasto z lodu" (przejmująca podejmująca poważny problem historia, która mogłaby wydarzyć się naprawdę) oraz "Ostatnią arystokratkę" (coś dla poprawy humoru i wprawienia w głęboki rechot). 

W sumie w grudniu pożarłam 1380 stron książek, co daje 44,5 stron przeczytanych dziennie. Opublikowałam dwie recenzje książkowe oraz 7 notatek z lektury bożonarodzeniowej pt. "Cicha 5" do których możecie przejść teraz klikając w odpowiednie linki:
Opowiadania z tomiku "Cicha 5"

Spośród książek przeczytanych przeze mnie w okresie przedświątecznym wybrałam najwspanialszą współczesną opowieść wigilijną i dziękując Magdzie i Kubie Kordel pokazałam Wam tomik, w którym znalazło się moje opowiadanie.

Grudzień obfitował w moc wrażeń świątecznych (przy okazji stałam się szczęśliwą posiadaczką czytnika e-booków), ale i tych dotyczących bloga. Kochani! Przez ostatni miesiąc mój blog uzyskał około 10.000 wyświetleń (ogólnie przekroczyliśmy 29.000), a w rekordowym dniu było ich ponad 400.

Ogromnie Wam za to dziękuję! Jesteście wielcy! <3 <3 <3

Najchętniej czytaliście posty:

Ściskam Was serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz