niedziela, 1 stycznia 2017

Moje bożonarodzeniowe zdobycze okołoksiążkowe

Większość z Was pochwaliła się już swoimi okołoksiążkowymi zdobyczami bożonarodzeniowymi. Ja jeszcze nie zdążyłam, więc dziś zapraszam Was na post z tej właśnie okazji. ;)

Zacznę może od nagrody, którą zdobyłam w konkursie mikołajkowym u Magdaleny Majcher, prowadzącej blog Przegląd czytelniczy, autorki dwóch już książek. "Jeden wieczór w Paradise" oraz "Stan nie!błogosławiony", która swoją premierę będzie miała 11.01., a na jej okładce możemy odnaleźć polecenia: Krystyny Mirek, Nataszy Sochy, Ałbeny Grabowskiej, Joanny Sykat i Agnieszki Krawczyk.
Magdziu! Serdecznie dziękuję za książkę i autograf. :)



Książką, którą sama sobie sprezentowałam stał się "Słowik" Kristin Hannah i nie mogę doczekać się momentu, kiedy znajdę czas na jej przeczytanie. ;)


Pragnąca wspomóc Mikołaja mama mojego męża poprosiła mnie o spis lektur, które chciałabym otrzymać (uwielbiam takie prezenty :) ) i udało jej się zdobyć "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu" Anny McPartlin. Recenzję "Ostatnich dni Królika" tej autorki przeczytać możecie tutajI ponownie muszę to powiedzieć – nie mogę doczekać się, aż przeczytam najpilniejsze lektury by po nią sięgnąć.


Od córci otrzymałam własnoręcznie robioną zakładkę do książki. :)



A od mojego kochanego męża otrzymałam... uwaga...


Tak! To jest to co widzicie. :) Mój pierwszy czytnik! :D



Teraz kiedy tylko najdzie mnie fanaberia przeczytania jakiejś książki (która pojawiła się w postaci ebooka) – mogę ją mieć niemal natychmiast, nieraz za połowę ceny wersji papierowej. Dodatkowo nie będzie ona zajmowała (bardzo ograniczonego) miejsca na moich półkach. Wyjeżdżając na wakacje na tym małym cudeńku będę miała wystarczającą ilość lektur, bym nie musiała przemycać książek gdzieś pomiędzy bagażami. Do pracy też nie będę musiała nosić, i niszczyć przy okazji, wersji papierowej książki. Jestem tym cudeńkiem totalnie zachwycona!

Wszystkim pomocnikom Mikołaja ogromnie dziękuję! <3 <3 <3

A Wy koniecznie podzielcie się ze mną informacjami na temat swoich okołoksiążkowych prezentów w komentarzach. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz