piątek, 21 lipca 2017

Czytelnicze i blogowe podsumowanie czerwca 2017

Z dumą oświadczam, iż w maju przeczytałam taki piękny stosik


oraz dwa ebooki



Przeczytałam:
1. Niebo pod Śnieżką Joanny Sykat, 304 str.
2. „Łąki kwitnące purpurą” z serii „Spacer Aleją Róż” Edyty Świętek, 384 str.
3. „Najmroczniejszy sekret” Alexa Marwooda, 416 str.
4. „Córka wiatrów” z serii „Wilczy dwór” Magdaleny Kordel, 400 str.
5. „Trzy i pół sekundy” Emily Prowse, 312 str.
6. „Dziecko ognia” S.K.Tremayne, 352 str.
7. „Żółta tabletka plus” Anny Sakowicz, 143 str.
8. „Czekoladowy tort z Hitlerem” Emmy Craigie, 200 str.
9. „Już mnie nie oszukasz” Harlana Cobena, 416 str.
10. „Deniwelacja” Remigiusza Mroza, 496 str.

Jeśli chcecie poznać moje wrażenia po lekturze ciekawiących Was książek – kliknijcie w wybrany tytuł, a przejdziecie do recenzji. Łącznie w maju przeczytałam 3423 strony, co daje około 114 stron przeczytanych dziennie. Jestem niezmiernie dumna z tego wyniku. Wśród przeczytanych książek najbardziej spodobały mi się: „Łąki kwitnące purpurą” Edyty Świętek (którą objęłam patronatem medialnym), „Trzy i pół sekundy” Emily Prowse (ogromnie wzruszające dzieło, bardzo ważne tematycznie) oraz „Dziecko ognia” (niesamowity thriller).

Oprócz dzielenia się z Wami recenzjami przeczytanych w czerwcu książek, pisałam o wybranych przeze mnie nowościach lipcowych w dwóch wpisach – tutaj i tuNastępnie przedstawiłam stosik pozycjiktóre otrzymałam od wydawnictw. Recenzje wszystkich książek z tego stosiku są już na blogu, więc możecie je przeczytać. Pokazałam Wam również wspaniały stos książekktóre otrzymałam od wydawnictwa Szara Godzina. Wpis ten rozpoczął wakacje z wydawnictwem. Możecie tam zobaczyć o jakich książkach będzie można wkrótce przeczytać na blogu oraz jakie będziecie mogli wygrać w konkursach. Obecnie zapraszam na konkurs z tomikiem „Żółta tabletka plus” Anny Sakowicz. Jeśli chcecie dowiedzieć się, jakich autorów będziecie mogli jeszcze zobaczyć w cyklu „Polscy autorzy polecają” - zapraszam tua o ulubionych książkach: Małgorzaty Falkowskiej, Moniki Sawickiej, Jakuba Małeckiego i Krystyny Mirek już teraz przeczytać możecie tutaj.

A na jakie ciekawe tytuły Wy trafiliście w czerwcu? Ile książek przeczytaliście? Co ciekawego wydarzyło się w Waszym życiu? Chętnie dowiem się, co u Was słychać? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz