środa, 19 lipca 2017

Premiera książki "Melodia zapomnianych miłości" Doroty Gąsiorowskiej

Dzisiaj premierę ma książka Doroty Gąsiorowskiej pt. "Melodia zapomnianych miłości". Książek autorki ciekawa jestem od dawna, dlatego ogromnie ucieszyłam się, gdy za sprawą autorki oraz wydawnictwa Znak – trafiła do mnie cudowna przesyłka.


W niespodziance oprócz książki znalazły się dwie prześliczne kartki z wpisem i autografem pisarki, które będą służyły mi teraz za zakładki do książek oraz pudełeczko, zawierające prześliczną bransoletkę z kluczem wiolinowym. O ten podarek już upomniała się moja starsza córa. ;)



A o czym opowiada najnowsza książka Doroty Gąsiorowskiej? Oto jej opis.

"CZY MUZYKA ZAKLĘTA W STARYCH SKRZYPCACH OTWORZY DRZWI DO TAJEMNICY SPRZED LAT?
Bianka nikogo i niczego nie kocha bardziej niż muzyki. Gdy pewnego dnia jej rodzina staje na krawędzi bankructwa, dziewczyna zgadza się przyjąć niecodzienne zlecenie.
Wyjeżdża do malowniczego Kazimierza, by zamieszkać z tajemniczą zleceniodawczynią i jej niewidomym synem. Zabiera ze sobą jedynie ukochane skrzypce – rodzinną pamiątkę po babce Walentynie. Mroczne, stare domostwo na skraju miasteczka skrywa sekrety, których obecność dziewczyna wyczuwa już od progu.
Czy to możliwe, że jaworowe skrzypce łączą historie rodzin Bianki i niewidomego Sama?
Czy skrzypcowa muzyka rozwiąże kłębiące się wokół zagadki i otworzy zamknięte serca?"

Za lekturę książki wzięłam się wczoraj i za pierwszym podejściem przeczytałam 120 stron tej pięknej, przejmującej powieści. Już teraz mogę Wam powiedzieć, iż autorka "Melodii zapomnianych miłości" ma lekkie pióro i pisze doskonale. Zaciekawia, a wręcz oczarowuje czytelnika przedstawioną historią. Jestem ogromnie ciekawa dalszych losów Bianki, jej taty, niewidomego Sama, jego mamy i nowo poznanych przez Biankę znajomych.
Jeśli jeszcze nie zamówiliście tej książki – nie zastanawiajcie się dłużej. Ja już teraz jestem pewna, że nie będzie to ostatnia książka autorki, którą przeczytam. Jestem zauroczona. :))

Przy okazji premiery Dorotce Gąsiorowskiej życzę, by jej książka zyskała status bestsellera, bo już teraz jestem pewna, iż powieść ta na to zasługuje, mnóstwa wspaniałych czytelników i nieustającej weny twórczej.

A Wy mieliście przyjemność czytać już książki autorki? Koniecznie napiszcie mi o tym. Dajcie znać, po które tytuły pisarki powinnam sięgnąć w pierwszej kolejności. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz