poniedziałek, 29 maja 2017

Kocham Replikę! - czyli moje nowe nabytki :)

Z ogromnym zniecierpliwieniem oczekuję ostatnio kilku przepysznych nowości książkowych. Wczoraj otrzymałam awizo więc dziś zaraz po pracy ruszyłam na pocztę. Paczuszka sporych rozmiarów wskazywała na zawartość kilku egzemplarzy książki. "Wreszcie! - ucieszyłam się – mój wyczekany patronat." Czy odgadłam zawartość przesyłki?

Odgadłam! To "Łąki kwitnące purpurą" Edyty Świętek. Jak ja nie mogłam doczekać się tej lektury. :D


Książka będzie pięknie prezentowała się na półce obok jej pierwszej części, zatytułowanej "Cień burzowych chmur".
I logo bloga wśród patronów medialnych. Duma mnie wprost rozpiera.


Ale jako, iż książka objęta jest moim patronatem medialnym nie otrzymałam tylko jednego jej egzemplarza.


To jednak jeszcze nie wszystko, albowiem w paczuszce znajdowało się też...

"Niebo pod Śnieżką" Joanny Sykat. I podobnie jak w przypadku "Łąk kwitnących purpurą" nie tylko jeden egzemplarz. ;)


A oto cały komplet.


Jak myślicie – co to dla Was oznacza? ;)
Zachęcam Was do śledzienia bloga oraz fanpage'a Mamuśkowe Czytanie

Za wspaniały prezent dziękuję Pani Annie i Pani Magdalenie z Wydawnictwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz