niedziela, 5 lutego 2017

Mój stosik w wyzwaniu Ejotka - Mini Czelendż

Jakiś czas temu pisałam Wam o wyzwaniach czytelniczych, których podjęłam się w 2017 roku. Jeśli macie ochotę poznać je teraz – zapraszam tutaj.
Dziś pragnę zaprezentować stosik, jaki przeczytam (bo nie widzę możliwości, żeby było inaczej ;) ) w ramach wyzwania czytelniczej duszy - Ejotka "Mini czelendż".

A oto mój stosik...


oraz informacja do którego zadania jaką książkę wybrałam.

1.Książka z "jadalnym" tytułem – "Smażone zielone pomidory" Fannie Flag
2.Książka będąca debiutem polskiego autora – "Jeden wieczór w Paradise" Magdaleny Majcher
3.Książka będąca drugim tomem serii – "Ukryta Łowczyni" Danielle L Jensen
4.Książka z imieniem w tytule – "Natalii 5" Olgi Rudnickiej
5.Książka wydana w latach 2010-2013 – "Chustka" Joanna&Piotr Sałyga

A Wy bierzecie udział w jakimś wyzwaniu, w którym sczytywać będziecie książki z półek? A może któryś z moich tytułów znacie lub zaciekawił Was szczególnie? Jeśli tak – koniecznie mi o tym napiszcie. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz