niedziela, 12 lutego 2017

Moje końcoworoczne stosiki :)

Staram się ograniczać napływ kolejnych książek do mojej biblioteczki. Obecnie ułatwia mi to czytnik ebooków – cudowny prezent świąteczny od mojego męża. :)) Oczywiście nie usunęłam całkowicie papieru z mojego życia. Szelest przewracanych kartek, zapach zadrukowanego papieru, cudowne oprawy – z tego nie mogłam zrezygnować całkowicie. ;) Jednak z przyjemnością korzystam z czytnika i staram się nie zawalać nadmiernie szafek kolejną masą tytułów, dzięki czemu ostatnio nabywam ich mniej. Natomiast pod koniec ubiegłego roku, gdy nie miałam jeszcze czytnika – troszkę nowych książek zasiliło moje półki. Nadszedł czas, aby Wam je pokazać, zatem zapraszam... :))



Część z tych tytułów już u mnie widzieliście, część będzie dla Was nowością. Która z książek szczególnie Was ciekawi? Której recenzje przeczytalibyście najchętniej? A może już jakieś z nich czytaliście? Jak je oceniacie? :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz