środa, 25 października 2017

Czytelnicze podsumowanie sierpnia 2017

Czas pędzi nieubłaganie, a ja nie zdążyłam się jeszcze podzielić z Wami swoim czytelniczym podsumowaniem sierpnia i września. Zastanawiałam się, czy warto to robić pod koniec października, ale uznałam, iż dobrymi lekturami warto dzielić się zawsze. Ciekawa jestem czy Wam w ciągu ostatnich miesięcy udało się sięgnąć po czytane przeze mnie książki i czy Wasze spostrzeżenia na ich temat są zbieżne z moimi.
Zapraszam zatem na mój sierpniowy stosik.


1.”We wspólnym rytmie” Jojo Moyes, 528 str.
2.”Dziewczyna z Brooklynu” Guillaume Musso, 400 str.
3.”To się da”, 2 część z cyklu „Złodziejka marzeń” Anny Sakowicz, 304 str.
4.”W sieci uczuć” Anety Krasińskiej, 240 str.
5.”Poszukiwani, poszukiwany” Małgorzaty Falkowskiej, 304 str.
6.”Za zakrętem” Anny Kasiuk, 450 str.
7.”Roland”, 1 część z cyklu „Mroczna wieża” Stephena Kinga, 320 str.

Klikając w tytuł wybranej książki możecie poznać moje zdanie na jej temat.
W sumie 7 przeczytanych przeze mnie pozycji złożyło się na 2546 stron, co daje około 82 strony pochłonięte w sierpniu każdego dnia. Całkiem solidny wynik!

Najbardziej spośród nich przypadły mi do gustu



 .

Do śmiechu zaś z pełnym przekonaniem polecam

 .

Czytaliście któreś z tych książek? Zgadzacie się z moimi ocenami? Jeśli nie pochłonęliście tych tytułów koniecznie podzielcie się tytułami cudeniek, które ostatnio wpadły w Wasze ręce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz