poniedziałek, 9 października 2017

Paka od Czwartej Strony dla Was i jedno cudeńko dla mnie ;)

Niedawno pokazałam Wam paczuchę, którą otrzymałam od wydawnictwa Znak (tutaj możecie ją zobaczyć) w ramach nagród dla Was w wielkim jesiennym konkursie. Dziś przybywam ze smaczkami, które znalazły się w paczce od niesamowitej Pani Mileny z wydawnictwa

.

Przybyły do nas (do mnie, Marysi z bloga mamo poczytaj sobie i do Was):

"Mów mi Katastrofa" Magdaleny Wala

"Przypadki pewnej desperatki" Magdaleny Wala

"Kropla zazdrości, morze miłości" Natalii Sońskiej

"Wędrowne ptaki" Karoliny Wilczyńskiej, pierwsza część cyklu "Rok na Kwiatowej"

oraz absolutny hit – "Bądź przy mnie zawsze" Agaty Przybyłek, która premierę będzie miała 11.10.2017r.

W paczce znalazł się również egzemplarz recenzencki pyszności dla mnie. Czytam i jestem zachwycona. 


Sama najchętniej pożarłabym wszystkie. A Wy? Którą z nich najchętniej byście zdobyli. Jeśli macie chęć powalczyć o te wspaniałe książki zapraszam Was na stronę wydarzenia tutaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz