sobota, 26 sierpnia 2017

Stosik nowości w mojej biblioteczce

Nie licząc unboxingu z książkami od wydawnictwa Szara Godzina (który możecie zobaczyć tutajoraz bieżących zdobyczy, które otrzymywałam od publikatorów - dawno nie pokazywałam Wam moich stosików. Ostatnio przybyło do mnie trochę ciekawych tytułów, więc dziś zapraszam serdecznie do ich obejrzenia. Oto i nowi goście, którzy rozgościli się na moich półkach. ;)



1. "Księga wszystkich dokonań Sherlocka Holmesa" Arthura Conana Doyle'a – ogromna, piękna księga będąca prezentem od męża na urodziny;
Seria Ricka Riordana "Percy Jackson i bogowie olimpijscy", którą kupiłam sobie w nagrodę za kolejny pracowity rok w szkole, a wśród nich:
2. "Złodziej pioruna";
3. "Morze potworów";
4. "Klątwa tytana";
5. "Bitwa w labiryncie";
6. "Ostatni olimpijczyk";
7. "Żałując macierzyństwa" Orny Donath – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Kobiece;
8. "Dziewczyna z Brooklynu" Guillaume Musso – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Albatros, (tu jest moja opinia);
9. "We wspólnym rytmie" Jojo Moyes – egzemplarz recenzencki od wydawnictwa Znak (mój opis);
10. "Siedem minut po północy" Patricka Nessa – zakup własny (od dawna chciałam dorwać ilustrowany egzemplarz tej książki, teraz to się udało);
11. "Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" Claire North, którą dopadłam w Biedronce za 10 zł (Niewiarygodne? A jednak!)


12. "Kromka chleba" Dagmary Dworak, czyli drugi prezent urodzinowy od męża – książka zawierająca wspomnienia z syberyjskiego zesłania wraz z płytą przedstawiającą powrót do miejsc zsyłki po 70 latach;


13. I ostatnia już pozycja. "Niedopowiedzenia. Almanach poetów gminy Kobylnica". Jest to prezent od mojej wieloletniej przyjaciółki, której wiersze znalazły się w tym właśnie tomiku. Jestem z Ciebie dumna, Agnieszko! :))

I jak? Wpadła Wam w oko któraś z moich zdobyczy? Czy Wam również hamulce zakupowe puściły w te wakacje? Pochwalcie się, jakie książkowe (i nieksiążkowe) cuda udało Wam się zdobyć. :))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz