piątek, 18 marca 2016

Powstał czytelniczy, mamuśkowy fanpage :D

Witajcie moi Kochani!

Przybywam dziś do Was, aby z wielką radością i entuzjazmem (mam nadzieję, że choć tego nie widzicie odczuwacie mą opisaną radość, i entuzjazm przede wszystkim :D ) ogłosić...

iż...
ta daaaam...

założyłam swój czytelniczy fanpage. :))

Pragnę zaprosić Was nań serdecznie. Dzięki odwiedzinom na facebooku na bieżąco informowani będziecie o pozycjach, które czytam, co ciekawego słychać w świecie czytelniczym, jakie aktualnie interesujące promocje i konkursy książkowe odnalazłam w sieci, a także kiedy pojawią się nowe posty na blogu. Wierzę, iż konto na facebooku da nam możliwość prowadzenia wielu długich i ciekawych rozmów, głównie na tematy okołoksiążkowe, ale nie tylko. Dzięki temu będziemy mogli poznać się lepiej, więc moja radość jest tym większa. :))

Serdecznie zapraszam Was do polubienia fanpage'a


Dodatkowo w związku z tym, iż w maju miną 2 lata od kiedy wstawiłam tu swój pierwszy post, cieszę się z obecności już ponad 100 cudownych obserwatorów bloga (za co ogrooooomnie Wam dziękuję), napisałam i wstawiłam już ponad 100 postów – nie będzie cudowniejszego momentu by zorganizować rozdanie dla Was (czytelników mojego bloga) oraz "lubisiów" na fanpage'u. :D
Jako, iż mój blog ostatnio jest totalnie książkowy – nagrodami będą oczywiście książki. :)) I teraz mam pytanie. Wolelibyście, aby zestawik książek trafił do jednej osoby, czy też aby kilka osób otrzymało po jednej książce? Doradźcie! :)

I teraz zdradzę Wam mały sekret – który Ci z fanpage'a już poznali. Jedną z nagród będzie książka Jo Watson – autorki, którą pokochałam za lekturę

"Podwójne życie Pat" (recenzja tutaj)


Inne wiadomości dotyczące mojego książkowego rozdania – na bieżąco będą pojawiały się na facebooku. Zachęcam zatem do polubienia profilu, obserwowania i udostępniania wieści o nim. Im będzie nas więcej – tym więcej nagród pojawi się w rozdaniu. :))

Jeszcze raz serdecznie zapraszam Was wszystkich na fanpage


Ślę Wam moc uścisków.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz