niedziela, 25 września 2016

Book Tour z "Łowczyni" startuje

Dawno, dawno temu (minęły już ponad 4 miesiące ;) ) zaczęłam zbierać zgłoszenia chętnych osób do udziału w Book Tour ze wspaniałą książką fantasy Wydawnictwa Jaguar.



Postanowiłam podzielić się z Wami treścią tego dzieła, gdyż mi ogromnie przypadło do gustu. Dla przypomnienia odsyłam Was do linku w którym opisuję swoje wrażenia na temat "Łowczyni",

Oto szczęśliwcy, którzy wezmą udział w Book Tour (blogi, fanpage i kanał są podlinkowane, więc jeśli macie ochotę je odwiedzić zapraszam w dowolnej chwili, choćby teraz):
1) Patrycja G. z bloga Bluszczowe recenzje,
2) Sonia Szymczak prowadząca fanpage My shelf book blog,
3) Luna Shnow - właścicielka kanału Luna Shnow,
4) Julia Wachowiak z bloga Wącham książki,
5) oraz właścicielka bloga Wilcze czytanie.

Przypominam zasady zabawy:
1. Ja wysyłam książkę do pierwszej osoby z listy, a później robią to kolejne uczestniczki, zgodnie z kolejnością wymienioną powyżej (Patrycja G. wysyła książkę Sonii Szymczak, Sonia – Lunnie Shnow itd.). Adresy mailowe do siebie znajdziecie pod linkiem 

2. Recenzję na blogu należy opublikować w ciągu maksymalnie 10 dni od otrzymania książki. W tytule posta powinno się uwzględnić frazę Book Tour, a w poście dotyczącym recenzji zamieścić linki do stron Mamuśkowe Różności oraz fanpage'a Wydawnictwa Jaguardzięki któremu mamy możliwość pochłonięcia tej niesamowitej lektury.
3. Po przeczytaniu "Łowczyni", w ciągu umownych 10 dni, trzeba również skontaktować się z kolejną osobą z listy biorącą udział w zabawie, by otrzymać jej adres i listem poleconym (jest to konieczne ze względu na potwierdzenie nadania) wysłać jej książkę.
4. Linki do recenzji zamieszczamy w komentarzach pod tym postem.
5. Ostatnia osoba przesyła książkę z powrotem do mnie. :) Adres podam, gdy skontaktuje się pod moim adresem e'mail:


Pod ten e'mail możecie również wysyłać swoje pytania i spostrzeżenia dotyczące akcji w tytule maila wpisując frazę "Book Tour z Łowczyni".

Uczestnikom zabawy życzę wspaniałej przygody przeżytej w towarzystwie łowczyni czarownic. Czekam na linki do Waszych recenzji. :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz