wtorek, 4 listopada 2014

Moja wygrana od Oleofarm :)

Od jakiegoś czasu narzekam na: "przeklęty łupież", wypadające włosy i strasznie suchą, wrażliwą skórę twarzy, zdrówko też momentami kuleje – a wśród otrzymanych nagród, które "chwilowo" wylądowały w szafie znajduje się cudowna nagroda od Olei Świata, która mogłaby pomóc w moich kłopotach.
No, szczęśliwie odkryłam ją wczoraj i za chwilkę biorę się za ratowanie mego ciała, zarówno od wewnątrz, jak i z zewnątrz – dzięki temu upominkowi właśnie. To będzie wspaniałe testowanie urodowo – kulinarne. :)

A cóż to za nagroda? To upominek od Oleofarmu zdobyty na 


na którym znaleźć można informacje o różnych olejach, ich właściwościach i zastosowaniach, a także moc konkursów ze świetnymi nagrodami. Tu wygrałam olej lniany i książkę "Zdrowie ze smakiem".

Olej z awokado wygrałam


o którym pisałam 


Nagrody trafiły do mnie w jednej przesyłce, za którą ogromnie dziękuję. :)
A oto kilka zdjęć otrzymanych wspaniałości.






Biorę się za testowanie, a Was zapraszam do podzielenia się w komentarzach Waszymi spostrzeżeniami. Stosowaliście kiedyś oleje? Jakie? Kulinarnie czy urodowo? Jak je oceniacie? Jestem bardzo ciekawa Waszych odpowiedzi. :)


Pozdrawiam! :*)



3 komentarze: