czwartek, 2 października 2014

Moje nagrody w rozdaniu :)

Jednym z blogów, które czytam od jakiegoś roku, czyli od kiedy poważniej zainteresowałam się testowaniem oraz wygrywaniem nagród ;) w konkursach, jest blog


Polecam Wam blog tej młodej, pracującej zawodowo mamy. Możecie na nim przeczytać o produktach testowanych przez Grażynkę (mam nadzieję, że nie pogniewa się za to zdrobnienie ;) ), a także zapoznać się z bieżącymi naborami testerów do różnych akcji. Ja często korzystam z tego bloga jako z takiego źródła informacji właśnie i lubię tam zaglądać.
Polecam też profil Graz na facebooku. Na nim znajdziecie bieżące informacje:


A teraz do rzeczy. ;)
Z okazji 100 000 odsłon bloga u Grażynki odbyło się rozdanie, w którym aż 10 osób wygrało fantastyczne nagrody. Ja dodatkowo miałam to szczęście, iż wygrałam pierwszą nagrodę.
Hip! Hip! Hura! :D

W nagrodzie od Grażki otrzymałam:

  • mnóstwo naklejek dla dziewcząt i chłopców (niestety na zdjęciu są tylko te dziewczęce, gdyż chłopięce od razu po otwarciu przesyłki powędrowały do synka przyjaciółki i nie zdążyłam ich "pstryknąć")


  • 2 zestawy tatuaży – córa była wniebowzięta ;D

 
  • 3 różne kalendarze, na 2014, a także 2015 rok

 
  • papierowej linijki, zakładki do książki i notesu


  •  oraz mnóstwa ulotek, wizytówek itp.


    Wygrałam jeszcze olej lniany, ale on przyszedł w oddzielnej przesyłce, bezpośrednio od sponsora nagrody i pochwalę się nim kolejnym razem, gdy go obfotografuję. ;)

    Grażynko! Wielkie dzięki! Uradowałaś mnie ogromnie! :D


    Pędzę teraz na opisanego bloga, by nadrobić zaległości w zgłoszeniach do konkursów testerskich i poczytać co słychać u sieciowej koleżanki, a Wy może podzielicie się ze mną odpowiedziami na pytania? :) Znacie ten blog? Udało Wam się wygrać kiedyś w rozdaniu na jakimś blogu? A jeśli tak – pochwalcie się co wygraliście? :)
    I tu biję się w piersi, bo dawno już miałam napisać o moich wcześniejszych wygranych na dwóch innych, świetnych blogach. Postaram się zrobić to wkrótce.

    Tymczasem! :)

7 komentarzy:

  1. Gratulujemy! Paczuszki i prezenty zawsze mocno cieszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda! Choć przyznam, że zdarzają sie takie, które cieszą mniej lub bardziej. ;)

      Usuń
    2. Nagroda od graz bardzo mnie ucieszyła. :) Podobnie jak ta od Ciebie o której wkrótce napiszę w końcu. ;)

      Usuń
  2. gratuluję. ja ostatnio rzadko biorę udział w konkursach i rozdawajkach, bo czas pochłaniają mi przygotowania do spotkania blogerek, które organizuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow. Na pewno będzie świetnie. Sama chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu, ale w mojej miejscowości raczej się nie zapowiada. ;)

      Usuń