sobota, 8 listopada 2014

Stos boksów wkrąg otacza mnie ;)

ShinyBox, beGLOSSY, Face&Lock, SubClub – jednorazowe pudełeczka, pakiety i subskrybcje, boxy comiesięczne i edycje specjalne – kuszą w krąg tymi pudełkami. ;) Większość z Was pewnie dobrze Wie o co chodzi, szczególnie kobiety. ;) Dla tych, którzy jeszcze nie w temacie – skrótowa wiedza na temat boksów niespodzianek, jak i spodziewanek. ;)
Najbardziej znane pudła to ShinyBox oraz beGLOSSY. Te pudełeczka to comiesięczne boksy z kosmetycznymi niespodziankami. Każde z nich w cenie 49 lub 59 zł z wysyłką, czasem w promocji taniej.
Kupujemy pudełeczko w ciemno, nie znając jego zawartości i czekamy na niespodziankę. W wielkim napięciu i z ciekawością, bo kobiety tak mają. ;) Po otwarciu kartonika spotyka nas wielka radość, albo równie wielkie rozczarowanie. Cena kosmetyków zazwyczaj jest wyższa, niż wydane na box pieniądze, jednak nie zawsze kosmetyki muszą trafić w nasz gust oraz potrzeby, nasze i naszego ciała, twarzy, włosów. Dlaczego więc kupujemy te pudła w ciemno? Chyba po to, aby poczuć te niesamowite emocje, gdy oczekujemy paczuszki, oczywiście z nadzieją, że jej zawartość nas zadowoli. ;)
Ach! Warto wspomnieć, że stałe subskrybentki mogą trafić na dodatkowe niespodzianki w swoich paczkach.
Chcecie zobaczyć jak to jest oczekiwać niespodzianki lub obejrzeć wcześniejsze boksy, które jeszcze można zakupić, nie ryzykując niewiadomej? Zapraszam na strony:



Ja do niedawna nie interesowałam się tymi boksami. Pewnego dnia jednak tak mnie na nie wzięło ;) że 3 dni czytałam o nich na różnych forach i blogach, próbując zniechęcić się do wydania pieniędzy na nie. ;) Moja ciekawość i chęć zamówienia pudła naprzemiennie to rosła, to znów opadała. ;)
Poszukując w internecie wiadomości o różnych pudełkach trafiłam na Face&Look. I to mi się spodobało. W większości pudełka kosmetyków kosztują 39,99 zł z przesyłką, a ich rzeczywista wartość to ok. 80 zł. W Face&Look mamy do czynienia z pudełkami tematycznymi. Od początku znamy ich zawartość, więc nie kupujemy kota w worku. Można tanio kupić interesujące nas kosmetyki. :)
No i skusiłam się. Macie ochotę obejrzeć boxy, które jeszcze są w sprzedaży zajrzyjcie na profil

A może zgadniecie, które pudełko wybrałam? :) Oczywiście wkrótce zdam Wam relację z otrzymanej przesyłki. :)

Poszukując niespodziankowych boksów trafiłam nie tylko na boksy kosmetyczne, ale również inne, tematyczne, zawierające:
  • herbatki i akcesoria do ich wykonania,
  • zdrowe jedzenie,
  • książki dla dzieci w wieku 2 – 5 lat,
  • luksusowe alkohole,
  • gry dla dzieci w wieku 3 – 6 lat,
  • słodkości z różnych stron,
  • piwa z różnych stron świata,
  • akcesoria do kreatywnych zabaw dla dzieci,
  • zestaw "Ugotuj to sam",
  • a nawet e-booki.
Nie wymieniłam wszystkich comiesięcznych subskrybcji, których cena zależna jest od rodzaju pudła, proponowanych nam przez:


I to by było na tyle. ;)
Wytrwale walczyłam z zakupem pudełka. ;)
Skomponowałam swoje pudło (ze sporą ilością kosmetyków) z produktów zalegających po moich szafach. Całkiem fajnie ten mój boks się prezentuje.



I to nie wszystko, bo w moich szafkach zalega jeszcze sporo wspaniałości i biżuteria, której dawno nie nosiłam, a mogę odkryć ją na nowo. Nawet fajne takie wyszukiwanie cudowności kryjących się po zakamarkach. ;) No i generalne porządki czas najwyższy zaprowadzić. ;D
I już wiem, że jak skończą mi się obecne kosmetyki w pierwszej kolejności biorę się za testowanie tych z "mojego boxu" – firmy Joanna. Pachną cudownie. :)

Jak wiecie poddałam się jednak w walce z zakupem pudła i kupiłam pudełeczko z Face&Look, ale nie tak do końca w ciemno, bo od początku wiedziałam co w nim będzie. ;) Tak to sobie tłumaczyłam. ;)

Przy okazji poszukiwania kosmetyków do "swojego boksu" znalazłam sporą gamę kosmetyków, którymi postanowiłam się podzielić z Wami. :) Niedługo planuję zrobić nietypowe rozdanie. Nagrody będą 3, a wśród nich będzie można wygrać między innymi....



Na zdjęciu nie uwieczniłam wszystkich nagród i nie będziecie wiedzieli co konkretnie będzie znajdowało się w którym pudełku, aby zachować nieco tajemniczości i stworzyć aurę "napiętego wyczekiwania". To tak w nawiązaniu do dzisiejszego posta. ;) Zdradzam Wam tylko ten rąb tajemnicy widoczny na fotkach. ;)

Zadanie dla Was też będzie nietypowe. ;)

Zamówiłam pudełko Face&Look i dzielnie opierałam się przed zakupem któregokolwiek innego, gdy oczy me zakuło...


Wszystko przemyślałam wzdłuż i wszerz i....

zamówiłam. :D

Wiadomo jeszcze że w boksie ma znajdować się "towar pierwsza klasa". ;) Ma on mieć coś wspólnego z Pewexem, a ponad to ma być zabawnie i ciekawie. Jak będzie? Zobaczymy? W każdym razie na ich profilu już są dodatkowe konkursy z niespodziankami, które mogą w ramach bonusu trafić do naszych paczuszek. Jeśli kusi Was zakup


A jak jest z Wami? Kupujecie boksy? Walczycie ze sobą by nie kupić, podobnie jak ja? Co o nich myślicie? Które uważacie za najciekawsze, a które są, wg Was, nie warte uwagi?

Wkrótce rozdanie, tymczasem...

dobranoc ...

16 komentarzy:

  1. Nigdy nie kupuję takich pudełeczek. Jestem kobietą praktyczną i lubię dokładnie wiedzieć, co kupuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam w ten sposób, ale chyba chęć poczucia tego dreszczyku emocji zwyciężyła. ;) I oczywiście mam nadzieję, że będę zadowolona. ;) Może dzięki temu będę miała okazję wypróbować produkty, których normalnie bym nie kupiła, albo obdarować kogoś niespodzianką. :)

      Usuń
  2. mnie się zdarzyło kilka razy kupić, ale nie za każdym razem byłam zadowolona. Czasem trafiały mi się produkty, których w ogóle nie mogłam używać. Na razie dałam sobie spokój.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że u mnie też będzie to tego rodzaju przygoda. ;)

      Usuń
  3. kupiłam kilka razy ShinyBox w ciemno, załowałam, potem kupowałam jak znałam zawartośc i chciałam kupić. Sporo z tego mi również zostało bo nie używalam, nie pasowały do mojej skóry itd. Część rozdałam znajomym, część została, może faktycznie zrobić rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak zobaczyłam stronkę z przeróżnymi boxami to zapragnęłam mieć je wszystkie, ojej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D
      Anioł: "Kochanie, nie wydawaj pieniędzy. Kupisz sobie kosmetyki które Cię interesują i nie będziesz żałowała wydanej gotówki"
      Diabeł: "Kup! Kup! Kup je wszystkie! Jesteś tego warta! Nie spodobają Ci się kupisz kolejne pudło... z diabelskiej ciekawości.." :D

      Usuń
  5. Ja nie jestem fanką Boxów ;) ale na blogach chętnie o nich czytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czytałam, czytałam i tak się nakręciłam, że to najbliższe postanowiłam kupić, ale fajnie się zapowiada. Z Face&Look, które zamówiłam i wkrótce opiszę jestem bardzo zadowolona. :) Jednak jego zawartość znałam. ;)

      Usuń
  6. Fajne te Twoje Boxy ;) Ja też ostatni walczę ze chęcią zamówienia sobie boxu.....ale chyba bardziej skłonna jestem zdecydować się na ten którego zawartość znam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich boksów też jest sporo. Mi szczególnie podobają się te z Face&Look. Ale skusiła mnie też niespodzianka z Pewexowskim Shiny, dlatego zamówiłam i teraz czekam z niecierpliwością. ;)

      Usuń
  7. Rozpoczęłam subskrypcję ShinyBox i nie żałuję, z dużą niecierpliwością będę czekać na kolejne pudełeczka, a na grudniowe to już w szczególności :-) Ale wypatrzyłam u Ciebie SubClub, muszę im się dokładniej przyjrzeć, bo oferta jest świetna!

    OdpowiedzUsuń