wtorek, 3 czerwca 2014

Konkurs - rozdaję 5 buteleczek kwasu chlebowego do przetestowania. :))

Witajcie!

Jak wspominałam Wam wcześniej, dzięki uprzejmości portalu

 
biorę udział w wielkiej kampanii testowania Razowego Kwasu Chlebowego. 
  
Przyznaję, że o kwasie chlebowym usłyszałam po raz pierwszy. Początkowo myślałam, że jest to jakiś zakwas do chleba. Do głowy by mi nie przyszło, że to napój. ;) Teraz już jednak wiem, że kwas chlebowy jest zamiennikiem wszystkich gazowanych, niezdrowych napojów. Powstaje wyłącznie z naturalnych składników: krystalicznej wody oraz słodów żytniego i jęczmiennego. Nie zawiera sztucznych barwników ani konserwantów, i nawet znajdujący się w nim gaz jest pochodzenia naturalnego. :))
Kwas chlebowy gasi pragnienie, orzeźwia i dodaje energii.
 
Kwas, który otrzymałam do testowania występuje w trzech smakach:
naturalnym

 śliwkowym
i żurawinowym.




Ja już potestowałam, ale na razie nie zdradzę swojego zdania na temat kwasu, ponieważ chciałabym poznać Wasze opinie na jego temat, niczego nie sugerując.

Ale do rzeczy. :))

Jeśli chcecie zdobyć kwas chlebowy, w komentarzach pod tym postem, odpowiedzcie na pytania ankiety, którą prezentuję poniżej (piszcie nr pytania oraz swoją odpowiedź, np. 1 – A, 2 – C, 3 – B itd.) i odpowiedzcie na pytanie: jak smakuje Waszym zdaniem kwas chlebowy. Jeżeli go próbowaliście – odpowiedź będzie prosta, jeśli nie – poruszcie wyobraźnią i napiszcie jak ten kwas może, według Was, smakować? Nie oczekuję litanii na temat smaku Razowego Kwasu Chlebowego. ;) Liczy się kreatywność i zwięzłość wypowiedzi. Do testowania "chlebka" wybiorę odpowiedzi, które najbardziej mi się spodobają. Ewentualnie o pomoc poproszę moją starszą córę. :))
Proszę Was również o to, abym mogła przekazać Wasz adres mailowy platformie marketingu i rekomendacji Streetcom. Dane te Streetcom wykorzysta wyłącznie w celu przekazania Wam krótkiej ankiety na temat kwasu chlebowego. Ten warunek nie jest jednak konieczny. Zależy to wyłącznie od Waszej dobrej woli.
Natomiast konieczne jest spełnienie tego warunku w momencie gdy dostaniecie kwas chlebowy do spróbowania. W końcu staniecie się wówczas takimi samymi testerami "chlebka w butelce" jak i ja. ;)

A oto ankietka:
  1. Jestem
    A – Kobietą
    B – Mężczyzną

  2. Mój wiek to:
    A – mniej niż 18 lat
    B – 18-29 lat
    C – 30-39 lat
    D – 40-49 lat
    E – 50-59 lat
    F – 60 lat lub więcej

  3. Czy słyszałaś/słyszałeś już gdzieś wcześniej o kwasie chlebowym?
    A – tak
    B – nie

  4. Czy próbowałaś/próbowałeś już kiedyś kwasu chlebowego?
    A – tak
    B – nie

  5. Jeśli próbowałaś/próbowałeś kwasu chlebowego to był to kwas naturalny, czy smakowy, a jeśli smakowy – to napisz, jaki.
    A – nie próbowałam/próbowałem wcześniej kwasu chlebowego
    B – tak, próbowałam/próbowałem wcześniej kwas chlebowy o smaku ........................................................ (uzupełnij zdanie)

  6. Czy degustowany wcześniej kwas chlebowy przypadł Ci do gustu?
    A – tak
    B – nie
    C – trudno mi powiedzieć

  7. Czy pijesz napoje gazowane?
    A – tak, często
    B – od czasu do czasu
    C – bardzo rzadko
    D – nie, w ogóle ich nie piję

  8. Jak uważasz, czy kwas chlebowy jest dobrym zamiennikiem innych, niezdrowych napojów gazowanych?
    A – tak
    B – nie
    C – nie mam zdania na ten temat

  9. Podaj swój adres mail – jeśli wygrasz z tego adresu prześlesz mi swoje dane, abym była spokojna, że to właśnie Ty jesteś osobą, która wzięła udział w moim konkursie

  10. Czy zgadzasz się, aby Twój adres mail został przekazany platformie marketingu i rekomendacji Streetcom w celu poznania Twojej opinii na temat kwasu chlebowego?
    A – tak
    B – nie

  11. Opisz smak Razowego Kwasu Chlebowego takim, jakim go znasz lub jak go sobie wyobrażasz, jeśli wcześniej go nie próbowałaś/próbowałeś.
Podejrzewam, że konkurencja może okazać się nieduża, zwłaszcza, iż konkurs zaczyna się dziś (03.06.2014 r.), z momentem publikacji tego posta, a kończy się z wybiciem godziny 23:59 – dlatego zachęcam do wzięcia w nim udziału, nawet jeśli wena twórcza Wam nie dopisuje. Pamiętajcie – liczy się kreatywna, zwięzła odpowiedź.

To do dzieła!

Trzymam za Was kciuki. :))


P.S. A może ktoś z Was chciałby, podobnie jak ja teraz, spróbować możliwości testowania produktów ze Streetcom? Jeśli tak warto się zarejestrować tutaj: