piątek, 8 grudnia 2017

Wspaniała paczuszka :D

Jestem szczęściarą! :D Niedawno (tutajchwaliłam się Wam, iż zostałam wyróżniona książką "Lustereczko powiedz przecie" oraz przepiękną niespodzianką, w której znajdowało się "Pudełko z marzeniami" Magdaleny Witkiewicz i Alka Rogozińskiego (lekturę mam za sobą i wkrótce poznacie moje wrażenia), a tydzień później przyszła do mnie taka oto niesamowita przesyłka.



Tym razem nie domyśliłam się, jakie cuda kryje paczuszka. Doszłam jedynie do wniosku, że przesyłka zawiera dwie książeczki. O czekaniu na jej otwarcie choćby chwili nie było zatem mowy. Natychmiast rozdarłam opakowanie.




Lubię poznawać historie dla dzieci i młodzieży, uwielbiam "Mikołajka", dlatego nie mogę się doczekać, kiedy sięgnę po lektury przesłane mi przez moją kochaną pisarkę Magdę Witkiewicz oraz wydawnictwo

.

Z przyjemnością do wspólnego czytania zaproszę też moje córeczki.

A Wy mieliście już okazję poznać przygody Lilki?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz