poniedziałek, 18 września 2017

Mam to cudo! "Ósmy cud świata" Magdaleny Witkiewicz już u mnie :)

Zapraszam dziś Was, kochani, abyście mogli pooglądać cudeńka jakie otrzymałam od wspaniałej autorki Magdaleny Witkiewicz oraz wydawnictwa Filia. Prowadzenie bloga książkowego wymaga nieraz wiele wysiłku i wyrzeczeń, ale gdy trafiają do mnie takie cuda to przez cały dzień (a czasem i dłużej) niemal fruwam pod sufitem. Jestem przeszczęśliwa! Ogromnie dziękuję za te niesamowitości. <3









"Herbatka kwitnąca Ósmy cud świata.
Nieziemski dodatek do lektury"


I jak Wam się podobają te wspaniałości? Moim zdaniem takie skarby powinny być dołączane do specjalnych pakietów z książkami Magdaleny Witkiewicz - specjalistki od szczęśliwych zakończeń. Jak myślicie? Czyż nie ucieszyłyby czytelników takie cuda?  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz