piątek, 8 lipca 2016

"Kiedyś przeczytam" - mój drugi stos książkowy w wyzwaniu

Z ogromną przyjemnością i dumą oświadczam, iż pierwszy stosik dwunastu książek w wyzwaniu Lustra Rzeczywistości „Kiedyś przeczytam” już zakończyłam.

 
Jeszcze nie wszystkie książki zrecenzowałam (zostały dwie), jednak ich lektura już za mną i zaczęłam pochłaniać kolejną książkę, dlatego dziś postanowiłam pokazać Wam swój drugi czytelniczy stos. Oto on:


Zatem wkrótce na blogu będziecie mogli przeczytać recenzje:
  • Jak Cię zabić, Kochanie” Alka Rogozińskiego,
  • Rewizji” i „Zaginięcia” Remigiusza Mroza,
  • Wśród obcych” Jo Walton,
  • Finezji uczuć” Agaty Krasińskiej,
  • Dumy i uprzedzenia” Jane Austen,
  • Jutra może nie być” Gabrieli Gargaś,
  • Pań z Cranford” Elizabeth Gaskel,
  • Szkoły żon” Magdaleny Witkiewicz,
  • Ogrodu Kamili” Katarzyny Michalak
  • oraz I części „Zacisza 13” Olgi Rudnickiej.

Przez przypadek umieściłam na zdjęciu „Papierowe miasta”, które były ujęte w poprzednim stosie i omówione już przeze mnie. Zamiast nich zrecenzuję dla Was zakupioną kilka dni temu przez mojego męża „Bestię” Magdy Omilianowicz.


Czy któraś z tych pozycji ciekawi Was szczególnie? Po którą sięgnęlibyście najchętniej? :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz