niedziela, 3 lipca 2016

Już za chwileczkę, już za momencik rusza BookAThon Lato 2016 :)

Aktualnie przebywam u mojej kochanej rodzinki i cieszę się każdą chwilą spędzoną z najbliższymi w mieście (we wsi ;) ) mojego urodzenia, jednak skoro rusza BookAThon Lato 2016 to i mnie zabraknąć nie może. 

BookAThon w wielkim skrócie

W ciągu 7 dni czytamy książki wybrane do 7 wyzwań (u mnie zazwyczaj jest to mniejsza liczba, zarówno książek jak i wyzwań, bo rzecz polega na tym, aby świetnie się bawić, a nie zajechać w ciągu tego czasu. ;) ). W tym roku zabawa trwa w dniach 4-10.07.2016 r., a wyzwania są następujące:

1. Wakacje z duchami
2. Dokończenie lub rozpoczęcie serii
3. Autor o Twoim imieniu lub inicjałach
4. Lato z kryminałem
5. Książka z Twoim zawodem (była tam też gdzieś mowa o wymarzonym zawodzie)
6. Wakacyjna miłość
7. Przeczytanie minimum 1500 stron w trakcie BookAThonu. 

Chętnych poczytać moje wspomnienia z ostatniego BookAThonu zapraszam


 Moje czytelnicze plany na najbliższe dni

Moje plany związane z tym wydarzeniem to totalne pomieszanie z poplątaniem. ;) Jak zwykle wybrałam do zrealizowania kilka wyzwań, nie wszystkie. Wyjątkowo wybrane przeze mnie tytuły obejmują łącznie ponad 1500 stron, choć szczerze mówiąc nie jestem przekonana, iż uda mi się je ogarnąć w ciągu najbliższych dni i termin ich przeczytania może się nieco wydłużyć. ;)
Dodatkowo ze względu na wyzwanie stosikowe u Lustra Rzeczywistości w nieco innej kolejności postanowiłam czytać książki, niż to zostało określone przez organizatorki BookAThonu i zacznę od wyzwania 6, czyli wakacyjna miłość. Później (kolejność dopiero zaplanuję) będą duchy, kryminał i dokończenie serii (zresztą tej samej, której dotyczy wyzwanie z kryminałem). A teraz koniec tajemnic. Oto mój BookAThonowy stosik. 


Czy coś z moich lektur szczególnie wpadło Wam w oko? ;) A Wy bierzecie udział w tym wyjątkowym zaczytaniu? Co będziecie pochłaniali w najbliższych dniach? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz