środa, 11 listopada 2015

Mój październikowy stosik

Dziś krótko i na temat. ;) Jak wiecie – półki me uginają się już niemal od książek i obiecałam sobie solennie nie kupować ich zbyt wielu. Kupuję i dokładam do biblioteczki tylko te na których przeczytaniu szczególnie mi zależy. I mimo, iż październik obfituje aż w osiem pozycji jestem ogrooomnie zadowolona, gdyż są to książki, na które polowałam i po które sięgnę z niesamowitą przyjemnością. :)) A oto moje zdobycze:



Cztery książki znajdujące się u góry stosu to zdobycze biedronkowe, cztery kolejne pochodzą z wymian książkowych.
Aby nie gromadzić kolejnych książek, które długie miesiące będą leżały na półce w kolejce na przeczytanie dwie z nich: "Harry Potter" i kamień filozoficzny" oraz "Uroczysko" planuję przeczytać w trakcie zbliżającego się wielkimi krokami Bookathonu. :))

A czy Wam któreś z tych książek przypadły do gustu szczególnie? Co polecacie mi przeczytać w pierwszej kolejności? :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz