sobota, 7 listopada 2015

Listopad 2015 - gratki dla książkoholików :)

Hej Kochani!

Dziś przybywam z postem informacyjnym. ;) Pragnę podzielić się z Wami wiadomościami dotyczącymi listopadowych gratek dla książkoholików. Zapraszam Was na dwie promocje książkowe oraz dwa wydarzenia o których informacje zdobyłam ostatnio. :))

Po pierwsze... moja od jakiegoś czasu ulubiona "księgarnia" :D


ponownie (od poniedziałku 9.11) rusza ze sprzedażą książek. Jak zwykle zakupić będzie można bestsellery w cenie 24,99 zł, a ponad to książki kreatywne dla dzieci i dorosłych oraz książki aktywizujące za 14,99 zł. Na szczęście wśród bestsellerów, choć są ciekawe tytuły, nic nie przyciąga mnie do tego stopnia, abym znowu miała odchudzać portfel (ufff... ;) ), ale z pozostałych na pewno coś wybiorę (ostatnio szczególnie ciekawią mnie kolorowanki dla dorosłych).
A oto linki dla zainteresowanych:




I jak? Upatrzyliście coś dla siebie? :)

Po drugie... od poniedziałku pojawi się w kioskach prasowych pierwsza część książek z nowej kolekcji – książek Nicholasa Sparksa. :D



Mało tego – jako pierwszy ukaże się "Pamiętnik" – moja ukochana książka tego autora, której jeszcze nie mam na półce. :D Pozostaje mi tylko dylemat, czy kupować kolejne części? Stałego miejsca na książki mam na półkach niewiele. Kolejne pozycje pojawiają się na nich i znikają, abym mogła cieszyć się nowymi. Zostawiam sobie tylko te szczególne. Cała kolekcja pisarza zajęłaby mnóstwo miejsca. Z drugiej strony te buki wydane będą pięknie, mają być w grubych oprawach (chociaż pojęcia nie mam, gdzie ja to wyczytałam) i chętnie zapoznałabym się z całą twórczością autora, a później dzieliła radością czytania tych pozycji z innymi kochającymi buki, znajomymi. No nic... ja pozostaję z tym dylematem, a Was odsyłam po więcej informacji na stronę Literia



I .......... WYDARZENIA :D

Po pierwsze... dnia 16 listopada rusza "Tydzień z Igrzyskami śmierci", organizowany przez sześć blogerek z okazji premiery kinowej II części "Kosogłosa" w Polsce.
Dziewczyny zachęcają do "pierwszego czytania", ;) odświeżenia sobie trylogii (jeśli już ją czytaliście) oraz oglądania filmów. :)) Namawiają do udziału w wydarzeniu blogerów i nieblogerów, czytelników i kinomaniaków, wielbicieli tej trylogii oraz tych, którzy mają chęć się z nią zapoznać. :))
Ja mam za sobą pierwszą część "Igrzysk śmierci" (zarówno tę czytelniczą, jak i filmową) i od dawna miałam ogromną chęć zasiąść do kolejnych, dlatego postanowiłam wziąć udział w wydarzeniu. Jednak ogromnie chcę przeczytać i obejrzeć obie części trylogii, które mi pozostały (a może i odświeżyć sobie pierwszą) dlatego do czytania wzięłam się już teraz. 


Z przyjemnością w ciągu organizowanego przez dziewczyny tygodnia z "Igrzyskami" również podzielę się z Wami swoimi wrażeniami z lektur i filmów. I kto wie? Może także wybiorę się do kina?

Tymczasem zapraszam Was na


 Jak myślicie? Dołączycie do wydarzenia?
Akcja świetna więc niech wieść się niesie... :))
Pozdrawiam dziewczyny! :)

Po drugie... rusza druga edycja czytelniczej zabawy BookAThon Polska, edycja zimowa. :D Tym razem Anita i Ewelina w ramach wyzwań proponują przeczytać książki:
  • z czymś czerwonym na okładce,
  • z listy 100 tytułów BBC,
  • szkolną lekturę, której wcześniej się nie czytało,
  • zdobywców nagród literackich,
  • pozycje wybrane dla nas przez inne osoby,
  • coś polskiego autora.
Dziewczyny jako jedno z wyzwań zakładają przeczytanie 1500 stron, ale ja, jak się domyślam, w natłoku zajęć z tym ostatnim nie podołam. Jednak przede wszystkim chodzi tu nie o przeczytanie 1500 stron, lecz o wspólną, wspaniałą czytelniczą zabawę.
Podczas poprzedniej bawiłam się wspaniele, więc i tym razem tak będzie. :))
Was zapraszam na


 a sama powoli kompletuję stosik na czytelniczą gratkę w dniach 30.11 – 06.12.2015 r.


To jak? Przyłączacie się do zabawy? :))

Napiszcie koniecznie, która z informacji zamieszczonych w tym poście zaciekawiła Was najbardziej. Skorzystacie z którejś propozycji? :))

Ślę Wam wszystkim cieplutkie pozdrowienia! :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz