piątek, 27 listopada 2015

Mój BookAThonowy stosik. :))

Już za chwileczkę, już za momencik
tydzień z BookAThon zacznie się kręcić

i z tej pięknej okazji przybywam do Was z moim stosikiem na zaczytany tydzień. :))

Na początek napiszę, jakie wyzwania czekają nas od 30.11 i jakie książki wybrałam do wypełnienia poszczególnych zadań. Niektóre z nich będą się powtarzały, ponieważ nie zdążę w ciągu tygodnia przeczytać aż sześciu lektur. Nie spodziewam się nawet, iż uda mi się pochłonąć wszystkie te, które zagarnęłam do wyzwania, ale chciałabym je przeczytać – stąd mój wybór.

Wyzwanie 1 – Książka z czymś czerwonym na okładce to "oficjalnie" "Uroczysko" Magdaleny Kordel (378 str.), choć każda z wybranych przeze mnie lektur w jakimś stopniu spełnia ten warunek, ;)
2 – coś z listy 100 tytułów BBC to " Harry Potter i Kamień Filozoficzny" J. K. Rowling (246 str.),
3 – jako szkolna lektura, której nie przeczytałam "Oskar i Pani Róża" Erica – Emmanuela Schmitta (86 str.),
4 – tytuł, który zdobył nagrodę literacką to ponownie "Harry Potter ...",
5 – książka wybrana przez inną osobę to "Ostatnie dni Królika" Anne McPartlin (398 str.), którą otrzymałam jako nagrodę za udzielanie się na blogu Blask Książek i wyszukała ją dla mnie Gosia,
6 – publikacją polskiego autora jest wspomniane wcześniej "Uroczysko".
7 – Ostatnie wyzwanie dotyczy przeczytania w trakcie BookAThoonu co najmniej 1500 stron. Ja nie biorę w nim udziału, ale jeśli przeczytam 1108 stron, które sobie wyznaczyłam i tak będę ogroooooomnie z siebie dumna. Szczerze mówiąc jednak – nie spodziewam się aż takiego sukcesu. ;) Półtoraroczna córeczka, praca, zajmowanie się domem, gotowaniem. Na podium raczej nie stanę, jednak w tym wszystkim chodzi o wspólne czytanie i dobrą zabawę, czego właśnie się spodziewam. :))


Oto kilka zdjęć mojego stosiku.




 
A Wy? Przyłączycie się?

Piszcie też o tym, jak podoba Wam się mój stosik i jakie książki Wy wybraliście, jeżeli bierzecie udział w tej zabawie. A jeśli nie uczestniczycie w BookAThonie – czytacie coś obecnie? Jakie są Wasze najbliższe czytelnicze plany? :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz