czwartek, 4 września 2014

Mój stosik książkowy

Witajcie!

Zawsze z ciekawością oglądałam prezentowane na blogach stosiki książkowe. Dziś przybiegłam do Was, aby pokazać mój stosik. Niestety zdjęcie było wykonane kilka tygodni temu i aktualnego nie posiadam, ale w najbliższym czasie wstawię kilka postów dotyczących moich zdobyczy książkowych, "upolowanych" w ostatnim czasie. :)
W prezentowanym stosiku znajdują się książki zdobyte w konkursach internetowych. Jedna z nich tylko została zakupiona. To książka "Wymarzony czas" Magdaleny Kordel.
Oto zdjęcie mojego stosiku:


Czy jakaś książka przypadła Wam do gustu? Jakiej jesteście szczególnie ciekawi? A może to w ogóle nie Wasza bajka? Co Wy obecnie czytacie? Pochwalcie się też swoimi zdobyczami książkowymi z ostatnich tygodni. Jestem ich bardzo ciekawa. 
Czekam na Wasze komentarze. :)

Pozdrawiam! :*