piątek, 4 lipca 2014

Podpaski Always - testowanie z trnd

Witajcie! :))

Niedawno dowiedziałam się, iż zostałam wybrana do kolejnego projektu 


Kiedy jeszcze nie miałam bloga miałam przyjemność testować wraz z trnd kapsułki piorące Vizir, które na stałe zagościły w moim domu. :) Tym razem testować będę znane mi już od dawna podpaski Always, jednak te posiadają dodatkowo nową, delikatną powłoczkę.
W paczce ambasadorki jak zazwyczaj w przypadku projektów trnd znalazłam:
  • list od trnd,
  • przewodnik projektu,
  • książeczkę "Twoje badanie opinii".


Oprócz tego dla siebie otrzymałam:
  • 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal – 10 szt.,
  • 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Night – 7 szt.
Do podarowania bliższym i dalszym znajomym kobietom dostałam:
  • 1 pojedyncze opakowanie Always Ultra Normal – 10 szt.,
  • 2 pojedyncze opakowania Always Ultra Night – 14 szt.,
  • 12 saszetek Always,
  • 12 satynowych wstążeczek,
  • 12 ulotek Always.
A oto zdjęcia przedstawiające zawartość paczki.



Otrzymane przeze mnie podpaski Always Ultra Normal stosuje się w dniach, gdy krwawienie jest normalne lub mniej obfite, zaś Always Ultra Nigt chronią przed przeciekaniem przez całą noc. 


Żałuję, że w pakiecie nie znalazło się do przetestowania jeszcze opakowanie podpasek Always Ultra Super, które przeznaczone są do stosowania w dniach, gdy krwawienie jest nie tylko normalne, ale również obfite i bardzo obfite. Były by doskonałe w pierwszych dniach cyklu.

Podpaski ślicznie, delikatnie pachną, co wyczuwalne jest już w momencie ich otwierania. Oglądając je można wysnuć wniosek, że idealnie będą przylegały do bielizny. Ponad to ulepszona powłoczka – którą chwali się producent – rzeczywiście jest delikatna w dotyku. Zobaczymy jeszcze, jak sprawdzi się w trakcie codziennego stosowania.


Jak wspomniałam wcześniej, dzięki otrzymanemu od trnd pakietowi, mogę wręczyć drobne upominki w postaci podpasek i ulotek swoim znajomym.


A tak wygląda niespodzianka po zapakowaniu. Czyż nie jest urocza? ;)

 

Kiedy jeszcze nie wiedziałam, że dostanę się do projektu trnd na stronie EverydayMe zamówiłam nowe podpaski Always do wypróbowania. Dziś je otrzymałam. :)

 

Zapraszam Was do zaglądania na tą stronę. Można na niej znaleźć wiele przydatnych artykułów dotyczących życia codziennego, domu i rodziny, zamówić darmowe próbki produktów Procter&Gamble, a dziś odkryłam, że można również zostać ich ambasadorem. Zarejestrowałam się od razu. Może też macie ochotę? :)


Jeśli zaś chcielibyście przetestować podpaski Always a nie dostaliście się do projektu trnd, zachęcam Was do udziału w wielkim teście na stronie wizaz.pl. Mi, jak dotąd nie udało się niczego testować z tej strony, ale może Wam się uda. :)) Jest aż 1000 zestawów Always do wypróbowania i wspaniałe nagrody do wygrania. Tylko trzeba się pośpieszyć, bo zgłoszenia przyjmowane są jeszcze przez 3 dni, do 6.07.2014 r.


Gdybyście natomiast chcieli wziąć udział w kolejnych, ciekawych projektach trnd już dziś zarejstrujcie się na ich stronie. Ja już po raz drugi przekonuję się, że naprawdę warto. :))


A Wy? Bierzecie udział w tym projekcie? Jak oceniacie podpaski Always? Może testujecie obecnie inne produkty? A może mieliście przyjemność testowania z trnd? Podzielcie się swoimi spostrzeżeniami w komentarzach. :))

Tymczasem do kolejnego. ;)