niedziela, 13 lipca 2014

Moja wygrana :)

Witajcie!

Kilka dni temu przybyła do mnie fantastyczna paka. Świetnie zapakowana i dość ciężka. ;)


Po ciężarze zorientowałam się, że jest w niej zapewne Razowy Kwas Chlebowy wygrany w konkursie na ich fanpage'u. 


Od kiedy, dzięki kampanii Streetcom, miałam przyjemność testowania Razowego Kwasu Chlebowego – chętnie zaglądam na portal. Kwas Chlebowy zresztą nie tylko mi przypadł do gustu. ;)




Najbardziej jednak polubiliśmy żurawinowy, czym podzieliłam się również na fanpage'u Razowego Kwasu Chlebowego, zamieszczając zdjęcie. :)

  
Wygrałam zgrzewkę Razowego Kwasu Chlebowego i spodziewałam się sześciu, maksymalnie 8 butelek tego napoju. Tymczasem.....


Moim oczom ukazało się aż 12 buteleczek kwasu. I w dodatku żurawinowy. :D



 Dziękuję! :D