środa, 22 listopada 2017

Konkurs z przezabawną książką Małgorzaty Falkowskiej pt. "Poszukiwani, poszukiwany"

Jako, iż miałam przyjemność być ambasadorką książki Małgorzaty Falkowskiej pt. "Poszukiwani, poszukiwany" (moje odczucia po lekturze) – dziś mam dla Was konkurs.


Małgorzata Falkowska to mistrzyni w rozbawianiu czytelnika, dlatego Waszym najważniejszym zadaniem będzie rozśmieszenie mnie w te jesienne dni. Możecie napisać dowcip, opisać zabawną historię, która Was spotkała, czy co tam jeszcze chcecie. Byle było śmiesznie i autorsko (nie kopiujemy śmieszności z internetu ;) ). A oto zasady:

1.W pierwszej kolejności polubić należy Wydawnictwo Videograf SA na facebooku.
2.Polubić grupę fanów pisarki Małgorzata Falkowska - miejsce spotkań z autorką.
3.Będzie mi miło, jeśli dołączycie do obserwatorów mojego bloga i/lub mamuśkowego czytania na facebooku.
4.Konkurs odbywa się na blogu i na facebooku i udział w nim możecie wziąć dwukrotnie (raz tutaj i raz na facebooku).
5.Pod postem lub/i na facebooku napiszcie coś zabawnego, np. dowcip, czy śmieszną historię, która Was spotkała. Co chcecie, byle nie była to rzecz skopiowana z internetu czy innego źródła.
6.Konkurs będzie trwał od dziś do środy (29.11) do północy. Później wybiorę zwycięzcę książki.
Życzę udanej zabawy!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz