niedziela, 24 stycznia 2016

Moje wyzwania czytelnicze 2016

Podobnie jak w poprzednim roku, także w 2016 wyzwniem czytelniczym, w którym wezmę udział jest wyzwanie na portalu


Tym razem przystępuję do przeczytania 26 książek w ciągu roku, choć mam nadzieję, że będzie ich więcej. :))

Nie jest to jednak jedyne wyzwanie, jakiego się podejmuję. Jest jeszcze drugie, które pomóc ma mi (nałogowej kolekcjonerce kolejnych fantastycznych tytułów książkowych zbierających się na moich półkach i czekających na przeczytanie :D ) pozbywać się zalegających stosików. Jest to cudowne wyzwanie "Kiedyś przeczytam" na blogu Lustra Rzeczywistości.


A oto mój stosik pierwszych 12 lektur do jak najszybszego przeczytania. :))


Wśród nich:
  • "Dom zbrodni" Agaty Christie,
  • "Bezdomna" Katarzyny Michalak,
  • "Rodzinne sekrety" (tom II) Krystyny Mirek,
  • "Charlie i fabryka czekolady" Roalda Dahla,
  • "Bóg zawsze znajdzie Ci pracę" Reginy Brett,
  • "Podwójne życie Pat" Joe Walton,
  • "Papierowe miasta" Johna Greena,
  • "Kasacja" Remigiusza Mroza,
  • "Ostatnie dni Królika" Anny McPartlin,
  • "Trzej muszkieterowie" Aleksandra Dumasa
  • "Królowie przeklęci" Maurice'a Druona (czy tak to powinnam odmienić? ;) ),
  • "Tajemna historia" Donny Tartt.

Jestem ogrooomnie ciekawa tych lektur, a Wy już niedługo będziecie mogli przeczytać ich recenzje. Które ciekawią Was najbardziej? A może Wy jakieś z nich macie już za sobą? :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz