piątek, 22 stycznia 2016

Moje najnowsze zdobycze :D

Przybywam dziś do Was ze "smakołykami', które nabyłam ostatnio. :D Tak, wiem, to chwalipięctwo, ale nie mogę powstrzymać się przed pokazaniem Wam tych wspaniałych książek. :))

Oto...

"Trzej muszkieterowie" Aleksandra Dumas


Anitka z Book Reviews tak do nich przekonuje, że jak ujrzałam książkę na znak.com.pl za jedyne 27,40 zł w grubej oprawie i w tak pięknym wydaniu – nie mogłam powstrzymać się przed zakupem. :D

Jakiś czas temu postanowiłam "otworzyć się" na inne książki, niż moje kochane obyczajówki, a jako iż niedawno wyszedł ostatni tom "Królów przeklętych", zachwalany przez tak wielu, zakupiłam i pragnę wkrótce przeczytać ich pierwszy tom. Jestem ogromnie ciekawa przygody z tą historyczną książką.


I na koniec perła nad perłami. Jak wiecie, obecnie porwał mnie "Szczygieł" Donny Tartt. Książka jest niesamowita, do tego jej okładka (zarówno zewnętrzna, jak i wewnętrzna). To tak cudowne wydanie, że aż brakuje mi słów na wyrażenie zachwytu. Trzymając to wspaniałe tomisko w rękach czuję się jak jego tytułowy bohater, który zachwyca się do granic niemożliwości pewnym obrazem. :)) Jestem zauroczona do tego stopnia, że nie mogłam przejść obojętnie wobec...



Sami widzicie jakie to cudeńko, a co dopiero trzymać ją w rękach, wdychać zapach druku ;D i czytać, czytać, czytać.

Tak, tak, miałam nie kupować już książek. Chyba że mnie szczególnie zachwycą! Ale z tymi tak właśnie było. :D Sami spójrzcie jeszcze raz! Jak tu się nie zachwycać? :D



Jednak tym razem obiecałam sobie, że kolejne opasłe tomisko (choć by nie wiem, jak mnie ciągnęło) kupię dopiero, gdy przeczytam te trzy historie. Trzymajcie kciuki! A już wkrótce notka o wyzwaniu czytelniczym, które pomoże mi w ich pożarciu.

Czy Was ten stosik też ujął tak bardzo jak mnie? ;) Która z przedstawionych książek przemawia do Was najbardziej, a na którą nie chcielibyście nawet spojrzeć? A może już jakąś z nich czytaliście? Napiszcie mi o tym koniecznie! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz