niedziela, 18 października 2015

Sierpniowe i wrześniowe zdobycze książkowe ;)

Przychodzę dziś do Was, by podzielić się zdobyczami, które wzbogaciły moją biblioteczkę w sierpniu oraz we wrześniu. Solennie przyrzekałam sobie (co zresztą od jakiegoś czasu robię co miesiąc), iż nie będę kupowała więcej książek, ale wobec tych tytułów nie mogłam przejść obojętnie. ;) Zresztą zdobyłam je w niskich cenach, a niektóre pochodzą z wymian, więc ostatecznie i tak jestem z siebie zadowolona.

Tak prezentuje się mój stosik zdobyczy sierpniowych.


"Zakochać się" to zdobycz Biedronkowa. Jestem bardzo ciekawa tej pozycji, gdyż książka Cecelii Ahern, którą miałam przyjemność przeczytać wcześniej, a mianowicie "P.S. Kocham Cię"  (recenzja wkrótce) ogromnie mi się spodobała, a obecnie podczytuję "Love, Rosie". :)
"Dom zbrodni", "Kwiaty na poddaszu" i "Chustka" pochodzą z wymian książkowych i są to pozycje których poszukiwałam. Pamiętajcie.. nie zawsze trzeba wydać fortunę, aby zdobyć naprawdę świetne książki. :))
"Poradnik dla blogerów" i "Perfekcyjny dom" wyszukałam w koszu w Tesco, w ogromnej przecenie książkowej. Za pierwszą zapłaciłam 3 zł, a za drugą 8 zł.

We wrześniu wzbogaciłam się zaś o następujące tytuły. ;)


"Karaibska tajemnica" to kolejna pozycja z facebookowej wymiany książkowej. Jestem ogrooomnie ciekawa twórczości Ahaty Christie. :))
"Lato w Jagódce" Katarzyny Michalak upolowałam w sklepiku prasowym. Co miesiąc kupuję interesujące mnie tytuły z kolekcji. Są niedrogie (kosztują jakoś niespełna 13 zł za sztukę) i lubię tę pisarkę, choć język jej wytworów nie jest jakoś szczególnie górnolotny, a romantyczne sceny czasem przesłodzone są aż do mdłości. Jednak w historie opowiadane przez autorkę wpadam całą sobą i trudno mi się od nich oderwać. Ponad to żaden pisarz dotąd nie wywołał u mnie takiego potoku łez jak pani Kasia opowiadając swoje historie.
Trzy pozostałe pozycje pochodzą z... Biedronki oczywiście. Śmieję się ostatnio, że Biedronka to moja ulubiona księgarnia. :D
Pierwszą część Sherlocka miałam już przyjemmność przeczytać. Jeśli jesteście ciekawi moich wrażeń zapraszam na recenzję


Która pozycja Wam wpadła w oko? Koniecznie napiszcie też, jakie spośród nich czytaliście i jakie są Wasze wrażenia z lektury? :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz