piątek, 7 sierpnia 2015

Moje lipcowe zdobycze (stosik) i zapowiedź kolejnych recenzji.

Witajcie! ;)

Dawno mnie tu nie było. W tym czasie wróciłam do pracy po rocznym urlopie macierzyńskim, a lipiec spędziłam z najbliższymi w moich rodzinnych stronach. Odwiedzałam stare zakątki, cieszyłam się pobytem z rodzinką, czytałam oraz zdobywałam kolejne książki do domowej biblioteczki, choć zarzekałam się, że nie będę ich więcej kupowała. ;) Oczywiście nie żałuję ani jednej wydanej na książki złotówki, bo upolowałam sporo perełek. ;) Miałam też urodziny, więc i dzięki temu moja biblioteczka się wzbogaciła w fantastyczne nowości. Do rzeczy... oto mój lipcowy zdobyczny stosik. :D


Czy któryś z tych buków interesuje lub pociąga Was szczególnie? Napiszcie mi o tym koniecznie, bo baaardzo mnie to ciekawi i uwielbiam kontakt z Wami. Ogromnie mi Was brakowało. :))

A co pochłonęłam w czerwcu i lipcu i jakich recenzji możecie się spodziewać w najbliższym czasie?








Którą recenzję przeczytalibyście najchętniej? Której jesteście najbardziej ciekawi? Znacie te tytuły? Jak je oceniacie? Piszcie. :)

Pozdrawiam Was wciąż wakacyjnie :*)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz