poniedziałek, 25 maja 2015

Wspaniała wygrana - chwalę się ;)

Zakończył się weekend (dla mnie niezyt przyjemny niestety) i dziś z samego rana spotkała mnie cudowna niespodzianka. :)) Humor od razu mi się poprawił.
Otóż miałam ogromne szczęście wygrać jedną z trzech nagród głównych w konkursie zorganizowanym we współpracy ze Społecznym Instytutem Wydawniczym ZNAK na fanpage'u


Zadaniem w konkursie było napisanie opowiadania pt. "Magia w codziennym życiu", więc tym bardziej cieszę się, iż moja historia została doceniona.

A oto moja nagroda. :))



Zależało mi na zdobyciu książki "Tajemnica Bzów", a tymczasem w moje ręce wpadła cała cudowna seria czytadełek o Malowniczym.

 
I taki oto doskonały zestaw kosmetyków Bandi – zestaw intensywnie nawilżający. Gęba ma się cieszy przeogromnie na tę niespodziankę. Szczególnie, że to już ostatnie tygodnie mojego urlopu macierzyńskiego i wkrótce na szaleństwo w konkursach internetowych czasu będzie zdecydowanie mniej. :)


Nie zostaje nic innego, jak spełnić swoje marzenie, spiąć pośladki i książkę napisać. :D
A Wam, jakie cudowności udało się ostatnio zdobyć? :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz