poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Wygrana od Tic Tac

Witajcie Kochani! :)

Nie mam ostatnio czasu wpadać do Was częściej, gdyż mamy w domu gości i czas nam leci szalenie szybko. Cieszę się kontaktem z rodzinką mieszkającą na co dzień 500 km ode mnie. :)
Mam nadzieję, że Wy też choć troszkę odpoczywacie i korzystacie z tych wakacji. :) A abyście o mnie całkiem nie zapomnieli biegnę do Was z raportem o pewnej słodkiej wygranej. ;)

Otóż... na fanpage'u Tic Tac wygrałam wspaniałą nagrodę, którą teraz cieszę się wraz z przybyłymi do nas gośćmi. :) A oto kilka słów o niej.

W pięknie prezentującym się pudełeczku, które na pewno przyda mi się do przechowywania drobiazgów, gdy wygrana już z niego zniknie (czyli za jakieś dwa dni) ;)



znajdowała się koszulka


oraz zestaw Tic Tac-ów "Dream of Brasil" o smaku mango (aż 24 słodkie paczuszki).





Wygrana w konkursie bardzo cieszy mnie i moich bliskich od lat 5 do 105. ;D
A Was, Kochani, serdecznie zapraszam na fanpage Tic Tac z wieloma świetnymi konkursami i jeszcze fajniejszymi nagrodami

 
No to :*

6 komentarzy:

  1. o jaka fantastyczna nagroda! Gratuluje :) i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oczywiście w pierwszej wolnej chwili zawitam. :)

      Usuń
  2. Mniam, pychotka! :) Mały Mysz uwielbia Tic Tac!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale super:) no i pudelko ekstra (rzeczywiście przyda się z pewnością na przechowywanie drobiazgów) - uwielbiam takie nagrody:)

    OdpowiedzUsuń