wtorek, 1 maja 2018

Majówkowy BookAThon? Jestem na TAK. ;)


Tegoroczna majówka wiąże się dla wielu osób z wyjątkowo długim weekendem, który u mnie trwał będzie cały tydzień. Wprawdzie przez cały ten czas towarzyszyła mi będzie moja kochana 4-latka i trzeba zorganizować jej czas, muszę sporządzić kilka dokumentów do pracy i może ogarnąć co nieco – mimo to jednak postanowiłam wziąć udział w BookAThonie, który trwać ma od dziś (1-go) do 6-go maja.
W tym roku w trakcie trwania BookAThonu Karolina i Ewelina postawiły przed nami 3 świetne wyzwania, które planuję zrealizować czytając dwie książki.

Wyzwanie 1.

Przeczytaj jedną grubą książkę, która ma co najmniej 500 stron.

Do tego wyzwania wybrałam pozycję, po którą już dawno miałam ochotę sięgnąć, a mianowicie "Dwór skrzydeł i zguby" Sarah J. Maas


Wyzwanie 3.

Przeczytaj książkę, która kiedyś została odłożona przez Ciebie na bok.

No cóż... tutaj naciągnęłam nieco wyzwanie do swoich potrzeb. Książką którą odłożyłam na bok... wczoraj, jest trzeci tom Trylogii Klątwy, czyli "Waleczna czarownica" Danielle L Jensen.


Wyzwanie 2.

Przeczytaj książkę, która jest wesoła, humorystyczna lub jej tematyka wprawia Cię w dobry humor.

Zadaniem wprawienia mnie w dobry humor "obarczam" oba wybrane przeze mnie tytuły. ;)


Czytaliście którąś z wybranych przeze mnie książek? Jak Wam się podobały?
Czy Wy bierzecie udział w obecnym BookAThonie? Jeśli tak, dajcie znać jakie pozycje będziecie czytali w poszczególnych wyzwaniach? Jeśli natomiast nie bierzecie udziału w zabawie napiszcie jakie macie plany na majowy dłuuuugi weekend? Co czytacie obecnie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz