środa, 15 marca 2017

Walka z kupowaniem nowych tytułów trwa, czyli najnowsze stosiki. ;)

Upss... Tak. Wiem. Miałam nie kupować więcej książek ;)

Przybiegam dziś do Was pochwalić się moimi najnowszymi nabytkami książkowymi. Okazało się, że znalazłam przy tej okazji wytłumaczenie na to, iż mimo posiadania 150 nie przeczytanych tytułów na półkach – wciąż zdobywam nowe publikacje. Jakie jest moje usprawiedliwienie? 


Gdy zostanie wprowadzona jednolita cena książki i zakaz promocji nie będzie stać mnie na kupowanie nowych tytułów i zwyczajnie nie będzie się to opłacało. Zapasy, które uzbieram teraz – będą musiały mi wystarczyć. ;)
Ja już podpisałam petycję przeciw głupiej zmianie prawa. A Wy? Jeśli jeszcze tego nie zrobiliście – kliknijcie w powyższy link i do dzieła.

A co przybyło na moich półkach?


1."Pracownia dobrych myśli" Magdaleny Witkiewicz
2.i "Tajemnica zamku" Krystyny Mirek to prezenty walentynkowe od męża;
3."Kobiety ciężkich obyczajów" Nataszy Sochy (recenzja tutaj) to zakup własny;
4."Drugie życie Matyldy" Magdaleny Trubowicz,
5."Odroczone nadzieje" Anety Krasińskiej
6.oraz "Szept wiatru" Sylwii Trojanowskiej (moja opinia jest tusą wynikiem skorzystania z promocji w Empiku (trzy książki upolowałam w cenie jednej).


Prezenty od autorek i Wydawnictw:
1."Chwila na miłość" od Joanny Stovrag, zdobyta również dzięki cudownej Agnieszce z Przystanku Szczęścia
2."Niedomówienia" od wspaniałej Anny Sakowicz oraz wydawnictwa Szara Godzina
3."Czarci Krąg" od mojej fantastycznej sąsiadki Iwony Banach i Szarej Godziny
4."Jagoda" Anny Kasiuk od wydawnictwa Novae Res


Trzecia część trylogii Anny Sakowicz z cyklu Złodziejka marzeń, pt. "Już nie uciekam" (moje wrażenia pojawią się tu lada dzień) od autorki i wydawnictwa Szara Godzina. Zaczynam uzależniać się od pisarki i wydawcy. :D


Zdobyte na wymianach książkowych:
1."Wszystkie kolory nieba" Krystyny Mirek
2.i "Zabić drozda" Harper Lee


A moc tych wyjątkowych zakładek trafiła do mnie dzięki ogromnie sympatycznej pisarce (której prawie wszystkie książki już przeczytałam) Anecie Krasińskiej. Na każdej z nich jest autograf autorki. Zakładeczki będą trafiały do Was jako dodatki do nagród w konkursach. :)

Które z książek znajdujące się w moich najnowszych stosikach ciekawią Was najbardziej? A może jakieś już czytaliście i możecie coś o nich powiedzieć? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz