sobota, 3 marca 2018

Mój stosik do wyzwania u Ejotka "Mini Czelendż 2018"


Nie wiem jak Wy, ale ja przepadam za czytelniczymi wyzwaniami u ejotka (Eweliny) z bloga Ejotkowe postrzeganie świata (link). W tym roku kontynuuję swój udział w wyzwaniu "Zatytułuj się" (do lektury w nim dobieramy książki, których tytuły rozpoczynają się od liter wchodzących w skład naszych imion i nazwisk), po raz drugi podjęłam się udziału w wyzwaniu "Pod hasłem" (Ewelina co miesiąc wymyśla nowe hasło, które wpływa na dobór przez nas lektur na kolejne miesiące roku). Po raz drugi biorę też udział w wyzwaniu

.

Dziś pochwalę się Wam, jakie książki z mojej półki planuję przeczytać w roku 2018 przy okazji tej zabawy. Książki muszą być adekwatne do haseł wymyślonych przez Ejotka. A oto mój stosik.


Poniżej przedstawiam Wam Ejotkowe hasła oraz mój dobór lektur z półki do tych haseł.

1. Książka autora, którego inicjały to M.K. lub K.M – "Tajemnica bzów" Magdaleny Kordel
2. Książka z typowo ciemną/mroczną okładką – "Siedem minut po północy" Patricka Nesse
3. Książka z tytułem opartym na czasie – "Kromka chleba. Poruszające wspomnienia z syberyjskiego zesłania. Podróż po 70 latach na miejsce zsyłki" Dagmary Dworak. Tu zastosowałyśmy małe naciągactwo o podtytuł, gdyż nie miałam żadnej książki z czasem w tytule.
4.B. Książka z motywem samotnej matki – "Drugi przekręt Natalii" Olgi Rudnickiej.
5.A. Książka z pachnącą okładką – "Wszystkie kolory nieba" Krystyny Mirek
5.B. Książka z tytułem zawierającym zwierzę – "Słowik" Kristin Hannah
W ostatnim punkcie mam do wyboru jedną z dwóch podanych książek, ale liczę na to, że przeczytam obydwie.

Jak podoba Wam się mój stosik? Mieliście przyjemność pochłonąć którąś (któreś) z tych książek? Polecacie? A może sami chętnie byście sięgnęli po jakąś z nich i ciekawi jesteście recenzji?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz