środa, 10 grudnia 2014

Wkrótce Święta - dzielmy radość z bliskimi

Hej kochani! :)

Wielkimi krokami zbliżają się Święta.
Nie wiem, jak Wy, ale ja co roku obiecuję sobie, iż "na kolejne Boże Narodzenie" wyślę moim bliskim kartki z życzeniami. Nie smsa, czy e–kartkę, ale tradycyjną kartkę pocztową. Taką, którą adresat będzie mógł wziąć do ręki, postawić na półkę i cieszyć się z niej w każdej chwili, a nie tylko wówczas, gdy sięgnie po swój telefon komórkowy, czy wejdzie na internet i odszuka w nich życzenia. Sama bardzo lubię otrzymywać tradycyjne listy i kartki pocztowe, więc co roku obiecuję sobie, iż "przy najbliższej okazji" uraduję nimi moich bliskich.
A później... gdy nadchodzi ten wyczekiwany czas uradowania bliskich – jestem zbyt leniwa, by biegać po sklepach szukając naprawdę ciekawych kartek, wypisywać je, a później jeszcze stać w "kilometrowych" kolejkach na naszej kochanej poczcie, aby je nadać. Brrr... Na samą myśl skóra mi cierpnie i całoroczne chęci sprawienia radości ważnym dla mnie osobom odchodzą powoli w niepamięć. Później obiecuję sobie, że w kolejnym roku "już na pewno wyślę kartki".

Tak było by pewnie i tym razem, gdyby nie fakt, iż dzięki 

 
dostałam się do nowej wspaniałej kampanii


Wystarczyło usiąść do komputera, wybrać kartkę sposóród dostępnych lub stworzyć własny projekt. W ramach kampanii jedną kartkę mogłam wysłać za darmo.
Postanowiłam zaangażować się i "w końcu", po latach, przesłać tradycyjną karteczkę mojej kochanej babci, która, mimo, iż sama ma już problemy z pisaniem i musi o wypełnienie kartek prosić inne osoby, co roku o nas pamięta i wysyła nam świąteczne pocztówki.
Moja kartka to jednak kartka niezwykła, albowiem na Envelo można stworzyć widokówkę z własnego zdjęcia. Wystarczy zarejestrować się na portalu. Później do wybranego zdjęcia dodawać można: ramki, zdjęcia, kliparty i dowolne teksty. Następnie tak przygotowaną kartkę zapisujemy i wybieramy format, w którym chcemy ją przesłać. Ja miałam możliwość wykorzystać za darmo widokówkę w formacie A5, o wartości 4,99 zł.
Kolejne kroki to: wpisanie do kartki treści życzeń, napisanie adresów i wykonanie przelewu... a wszystko odbywa się bez stresu, kolejek, na ciepłym tapczanie, z kubkiem kawki w ręku. :))

A oto moje dzieło... pocztówka świąteczna dla babci.




Kochani! Tradycyjnie, opłata za wysłanie pocztówki wynosi 1,75 zł. Kartka, która zadowoli naszych bliskich to koszt ok. 2 zł, koperta i wywołanie zdjęcia ok. 1 zł. 
Koszt obliczony "na kolanie" to 4,75 zł, a do tego dochodzi jeszcze koszt wydruku. Nie dopłacamy zbyt wiele. ;)

I właśnie dlatego od dziś staję się oddaną klientką Envelo i teraz z o wiele większą pewnością i przyjemnością sprawiała będę bliskim kartkowe niespodzianki nie tylko w Święta, ale również w dniu: urodzin, imienin, rocznic oraz świąt wszelakich. :))
Dziś zadzwoniła babcia. Najogólniej mówiąc jest bardzo szczęśliwa. Wszystkim chwali się zdjęciem i stwierdziła, że musi ramkę kupić, by powiesić je na ścianie. Stwierdziła również, że koperta jest fantastyczna (szkoda, że ja nie miałam okazji jej zobaczyć, ale co się odwlecze...). :))

A jak u Was wygląda sprawa z wysyłaniem kartek? Czy tak samo jak ja obiecujecie sobie co roku "tym razem", a potem nic z tego nie wychodzi, czy znajdujecie w sobie takie pokłady sił i energii by wyruszyć na wielkie poszukiwania interesujących kartek, wypisujecie je, a następnie wyruszacie do naszej ukochanej poczty polskiej i wystajecie swoje w kolejkach? A może znacie już Envelo? Co sądzicie o takich kartkach ze zdjęć? A może wogóle ten cały przedświąteczny szał działa Wam na nerwy? ;)

Ściskam przedświątecznie... a co. ;)