środa, 10 grudnia 2014

Wkrótce Święta - dzielmy radość z bliskimi

Hej kochani! :)

Wielkimi krokami zbliżają się Święta.
Nie wiem, jak Wy, ale ja co roku obiecuję sobie, iż "na kolejne Boże Narodzenie" wyślę moim bliskim kartki z życzeniami. Nie smsa, czy e–kartkę, ale tradycyjną kartkę pocztową. Taką, którą adresat będzie mógł wziąć do ręki, postawić na półkę i cieszyć się z niej w każdej chwili, a nie tylko wówczas, gdy sięgnie po swój telefon komórkowy, czy wejdzie na internet i odszuka w nich życzenia. Sama bardzo lubię otrzymywać tradycyjne listy i kartki pocztowe, więc co roku obiecuję sobie, iż "przy najbliższej okazji" uraduję nimi moich bliskich.
A później... gdy nadchodzi ten wyczekiwany czas uradowania bliskich – jestem zbyt leniwa, by biegać po sklepach szukając naprawdę ciekawych kartek, wypisywać je, a później jeszcze stać w "kilometrowych" kolejkach na naszej kochanej poczcie, aby je nadać. Brrr... Na samą myśl skóra mi cierpnie i całoroczne chęci sprawienia radości ważnym dla mnie osobom odchodzą powoli w niepamięć. Później obiecuję sobie, że w kolejnym roku "już na pewno wyślę kartki".

Tak było by pewnie i tym razem, gdyby nie fakt, iż dzięki 

 
dostałam się do nowej wspaniałej kampanii


Wystarczyło usiąść do komputera, wybrać kartkę sposóród dostępnych lub stworzyć własny projekt. W ramach kampanii jedną kartkę mogłam wysłać za darmo.
Postanowiłam zaangażować się i "w końcu", po latach, przesłać tradycyjną karteczkę mojej kochanej babci, która, mimo, iż sama ma już problemy z pisaniem i musi o wypełnienie kartek prosić inne osoby, co roku o nas pamięta i wysyła nam świąteczne pocztówki.
Moja kartka to jednak kartka niezwykła, albowiem na Envelo można stworzyć widokówkę z własnego zdjęcia. Wystarczy zarejestrować się na portalu. Później do wybranego zdjęcia dodawać można: ramki, zdjęcia, kliparty i dowolne teksty. Następnie tak przygotowaną kartkę zapisujemy i wybieramy format, w którym chcemy ją przesłać. Ja miałam możliwość wykorzystać za darmo widokówkę w formacie A5, o wartości 4,99 zł.
Kolejne kroki to: wpisanie do kartki treści życzeń, napisanie adresów i wykonanie przelewu... a wszystko odbywa się bez stresu, kolejek, na ciepłym tapczanie, z kubkiem kawki w ręku. :))

A oto moje dzieło... pocztówka świąteczna dla babci.




Kochani! Tradycyjnie, opłata za wysłanie pocztówki wynosi 1,75 zł. Kartka, która zadowoli naszych bliskich to koszt ok. 2 zł, koperta i wywołanie zdjęcia ok. 1 zł. 
Koszt obliczony "na kolanie" to 4,75 zł, a do tego dochodzi jeszcze koszt wydruku. Nie dopłacamy zbyt wiele. ;)

I właśnie dlatego od dziś staję się oddaną klientką Envelo i teraz z o wiele większą pewnością i przyjemnością sprawiała będę bliskim kartkowe niespodzianki nie tylko w Święta, ale również w dniu: urodzin, imienin, rocznic oraz świąt wszelakich. :))
Dziś zadzwoniła babcia. Najogólniej mówiąc jest bardzo szczęśliwa. Wszystkim chwali się zdjęciem i stwierdziła, że musi ramkę kupić, by powiesić je na ścianie. Stwierdziła również, że koperta jest fantastyczna (szkoda, że ja nie miałam okazji jej zobaczyć, ale co się odwlecze...). :))

A jak u Was wygląda sprawa z wysyłaniem kartek? Czy tak samo jak ja obiecujecie sobie co roku "tym razem", a potem nic z tego nie wychodzi, czy znajdujecie w sobie takie pokłady sił i energii by wyruszyć na wielkie poszukiwania interesujących kartek, wypisujecie je, a następnie wyruszacie do naszej ukochanej poczty polskiej i wystajecie swoje w kolejkach? A może znacie już Envelo? Co sądzicie o takich kartkach ze zdjęć? A może wogóle ten cały przedświąteczny szał działa Wam na nerwy? ;)

Ściskam przedświątecznie... a co. ;)

6 komentarzy:

  1. niestety, ja już popadlam w rutynę i ten zwyczaj u nas zanikł, do bliższych dzwonimy, a znajomych i dalszych wysyłamy smsy. Ale jeszcze nie jest tak źle, bo nie piszę życzeń przez facebooka:D
    Kartka oczywiście urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana, i ja dostałam się do kampanii Envelo... Mówiąc szczerze znam lepszą firmę, która wyśle nasze karteczki a jest nią Foczta, która niedawno udostępniła moim czytelnikom kody na darmowe pocztówki :) Są nieco droższe, ale narzędzie do projektowania jest dużo łatwiejsze i nie zawiera błędów technicznych. Kartki mają dobrej jakości wydruk, są zapakowane w kopertę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z takiej kartki babcia na pewno się ucieszy! Wysyłanie kartek to naprawdę piękny zwyczaj, który niestety zanika. Też co roku o tym myślę, ale cały czas powtarzam sobie, że jeszcze czas, że zdążę... A prawda jest taka, że czas tak szybko ucieka i święta przychodzą nieoczekiwanie prędko. Smsów i innych wiadomości tekstowych nie uznaję w ogóle więc ode mnie życzenia jak zawsze usłyszą tylko najbliżsi.

    OdpowiedzUsuń
  4. niesamowity blog :D
    zapraszam do mnie przy okazji http://wearealive111.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie niestety odchodzi się od wysyłania kartek, jedynie 'starsze pokolenie' jeszcze je do nas śle.. ja życzenia składam przez smsa, facebooka.. mimo, że nie na pocztówce, to i tak staram się żeby były jak najbardziej szczere i indywidualne.. mam nadzieję, że spędziłaś cudowne święta :) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie w tym roku było bardzo świątecznie, spotkania z rodziną trwały cały tydzień :)

    OdpowiedzUsuń