wtorek, 8 sierpnia 2017

Wyniki konkursu z książką Anny Sakowicz "Żółta tabletka plus"

Tak, wiem, Kochani... konkurs z "Żółtą tabletką plus" Anny Sakowicz dawno już skończony, a jego wyników ani widu, ani słychu. Zatem bez zbędnego przedłużania...


Szanowna komisja w składzie:
  1. Weronika – 9 lat
  2. Kasia – 13 lat
  3. Natalia – 17 lat
  4. Dominika – 19 lat
  5. z pomocą 3-letniej Wiktorii ;)
zwycięzcą na blogu uczyniła panią...

                                          ... Ewelinę Olęder,

której odpowiedź spodobała się nam wszystkim i muszę ją tu przytoczyć. :)

"Dzieciństwo jest świetne. Moja mama opowiadała mi ostatnio co moja siostra w wieku 5 lat odwaliła w kościele. Siedzi sobie grzecznie.
Nagle nadchodzi ten moment kiedy ksiądz wyciera kielich po komunii... a ta centralnie wstała i na cały głos:
- No dalej myj te gary bo ja chcę już do domu na obiad!"

Zgodnie ze słowem, które się rzekło, zwycięstwem na facebooku Szanowna Komisja uraczyła Pana...

                                     ... Włodzimierza Piaseckiego

Początkowo dziewczynki stwierdziły, iż na facebooku nie ma nic śmiesznego, ale w pewnym momencie wpadły w tzw. "głupawkę" (w zgodzie z książką Ani Sakowicz) i zaczęły się śmiać mówiąc, że pan Włodzimierz postawił zabawną "kropkę nienawiści".

Rysunek zaczerpnęłam z internetu

Młodzież zdecydowała! ;D 
Zwycięzcom ogromnie gratuluję! Czekam na adresy na które mam wysłać nagrody tutaj:

(w temacie maila wpiszcie tytuł "Zwycięzca w konkursie") lub w wiadomości prywatnej na facebooku.

Wszystkim uczestnikom bardzo dziękuję za udział w konkursie i zapraszam na kolejny, który już niebawem ogłoszę. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz