środa, 17 maja 2017

Najlepsze premiery książkowe maja - część 3

Przyszedł czas na trzecią (ostatnią) odsłonę najlepszych, według mnie, książkowych premier maja. Pozycje o których dziś Wam napiszę pojawią się na rynku wydawniczym w drugiej połowie miesiąca. Starałam się jak najbardziej ograniczyć ilość wybranych lektur, więc skoncentrowałam się wyłącznie na tych najbardziej przeze mnie wyczekiwanych.

23 maja za sprawą wydawnictwa Replika pojawi się szczególna dla mnie lektura, bo nie dość, że pierwsza część, której jest ona cyklem, ogromnie mnie zaciekawiła, to jeszcze książka objęta jest m.in. moim patronatem. Mowa tu o drugim tomie serii „Spacer Aleją Róż” autorstwa Edyty Świętek, zatytułowanym „Łąki kwitnące purpurą”.


Rodzina Szymczaków, którą pokochały tysiące czytelników, powraca w II tomie sagi Spacer Aleją Róż. To epicka opowieść mocno osadzona na płaszczyźnie społeczno-obyczajowej. Fikcja literacka przeplata się z autentycznymi zdarzeniami, a postaci wykreowane przez pisarkę ocierają się o osoby, które dzisiaj spoglądają na nas z kart książek historycznych. 
Autorka poczytnych powieści w brawurowy sposób serwuje osadzoną w realiach wczesnego PRL-u historię rodzinną ze zbrodnią i zemstą w tle. 

Dynamicznie wzrastająca najmłodsza dzielnica Krakowa ciągle jeszcze przypomina miasto rodem z dzikiego zachodu. Pomiędzy nowymi domami, przeludnionymi barakami i terenami budowlanymi kwitnie hazard, a sprawiedliwość bywa wymierzana na własną rękę. Za dnia wznoszone są domy, kina, szpital oraz szkoły, natomiast nocami w mrocznych zaułkach czają się przestępcy oraz prostytutki. Nad głowami mieszkańców, niczym mityczny miecz Damoklesa, wisi groźba wybuchu kolejnej wojny. Oto Nowa Huta lat 50. – siedlisko socrealistycznego absurdu, w którym rozrastająca się rodzina Szymczaków poszukuje swojego miejsca w świecie. 
Bronek nie może odnaleźć szczęścia w małżeństwie i wciąż tęskni za Bogumiłą. Do miasta przyjeżdża Andrzej, aby z dala od Pawlic uporać się z rozpaczą po tragicznie zmarłej Agacie. Julia z przestrachem odkrywa, że jest obserwowana przez tajemniczego mężczyznę o podejrzanym wyglądzie. W dodatku pewnego dnia na nowohuckich łąkach robotnicy natrafiają na makabryczne znalezisko…” 

Tego samego dnia (23 maja) ma pojawić się w księgarniach również „Niebo pod Śnieżką” Joanny Sykat. Nie czytałam jeszcze żadnej publikacji tej autorki, ale od dawna jej książki ogromnie mnie ciekawią. Cieszę się niezmiernie, gdyż dzięki pani Joannie i pani Magdalenie z wydawnictwa Replika książka w najbliższym czasie ma do mnie trafić. Już nie mogę się doczekać lektury, zwłaszcza że główna bohaterka to moja rówieśniczka. ;)


"Kinga ma na koncie prawie czterdzieści lat i przeszłość małżeńską w kolorze buraczka.
Gdy w babcinej szafie znajduje nić, po której trafia do Kowar – karkonoskiego miasteczka słynącego niegdyś z fabryki dywanów – zaczyna tkać swój własny kolorowy kobierzec. Jest w nim miejsce na soczystą zieleń lip, szarość chmur i błękit nieba. Na żółć zazdrości o uczucia. Jest wreszcie barwa fiołka, który pachnie tak samo po polsku i po niemiecku.
W co ułoży się wzór na tkaninie Kingi? Czy kobieta zdoła spleść zgrabnie wszystkie wątki ze swojego dzieciństwa? A może znajdzie wśród nich również współczesny, na którym da się oprzeć marzenia o przyszłości?"

Dzień później (24 maja) spod skrzydeł Filii na świat wynurzy się „Tatarka” Renaty Kosin, która dzięki pani Katarzynie z wydawnictwa trafić ma i do mnie. Bardzo się cieszę, bo książki pisarki zapowiadają się na znakomite kąski, a ta rozpoczyna się w noc świętojańską, pełną wróżb i magii. Mamy w niej do czynienia z podlaską zielarką i tatarską fałdżejką (z przyjemnością dowiem się, kto to taki). Do tego domek na Podlasiu, który już teraz widzę oczyma wyobraźni… ech… To wszystko brzmi baaardzo klimatycznie. 


"Malowniczy dworek w podlaskich
Bujanach, noc świętojańska
i siła tradycji, która jest dobrym duchem,
ale czasem także przekleństwem pokoleń.
Piękna historia o mocy przyjaźni
i różnych odcieniach miłości.
Czas letniego przesilenia to święto zjednoczenia największych przeciwstawnych sobie sił – ognia i wody, słońca i księżyca, mężczyzny i kobiety oraz tego, co ich łączy i jednocześnie dzieli.
W noc świętojańską, pełną ludowej magii i wróżb, Ksenia plecie wianek z polnych kwiatów i ziół, by rzucić go w nurt Biebrzy i poznać odpowiedzi na zapisane w sercu pytania.
Nie jest to jednak tak proste, jak by się wydawało. Podlaska zielarka zdradza stare sekrety, tatarska fałdżejka odprawia własne uroki… Za ich sprawą ścieżki, którymi podąża Ksenia, plączą się coraz mocniej.
Na szczęście stary dworek w Bujanach – otoczony kwiatami, aromatycznymi ziołami i dobrą energią – daje Ksenii siłę, by podążać drogą, którą wiedzie ją intuicja.
Poprzez pełne uroku podlaskie krajobrazy, w otoczeniu prastarych słowiańskich zaklęć i w towarzystwie oryginalnych przyjaciół, ekscentrycznej babki i ciemnookiego Tatara, Ksenia zbliża się do rozwiązania sekretu swojej rodziny.
Odnalezienie właściwej drogi pozwoli Kseni na dotarcie do najpilniej strzeżonych tajemnic, a odkrycie kart rodzinnej historii przyniesie jej duszy ukojenie, a sercu przywróci jego właściwy rytm."

Również od 24 maja za sprawą wydawnictwa Novae Res w księgarniach dostępna ma być książka Agnieszki Lingas – Łoniewskiej pt. “Wszystko wina kota”. Zapowiada się na lekką, zabawną lekturę.


Bestsellerowa pisarka, Lidia Makowska, od lat tworzy popularne wśród kobiet powieści, wydając je pod pseudonimem Róża Mak. Właśnie kończy pisać kolejną książkę i już zaczyna się martwić, co tym razem zarzuci jej Jack Sparrow – czołowy bloger bezlitośnie punktujący niedociągnięcia wszystkich poprzednich powieści.
Jednocześnie namawiana przez agentkę i przyjaciółkę, Karolinę, przygotowuje się do telewizyjnego wywiadu, aby ujawnić wszystkim fanom swoją prawdziwą twarz. Żąda jednakże, aby wywiad poprowadził Jack, który jako krytyk literacki także występuje incognito.
'Wszystko wina kota!' to optymistyczna historia o zaufaniu i przyjaźni, a także o tym, jak cienka może być granica dzieląca dwa pozornie odległe światy.
A gdzie w tym wszystkim wina futrzaka?
Przeczytajcie "

Tego samego dnia za sprawą wydawnictwa Videograf S.A. do rąk czytelników trafić ma trzecia część serii „Zemsta i przebaczenie” Joanny Jax pt. „Rzeka tęsknoty”. Nie czytałam jeszcze poprzednich książek z tego cyklu, ale treść ich wydaje się ogromnie interesująca, a okładki są bardzo klimatyczne. Jak na razie zdobyłam ebooki „Narodziny gniewu” i "Otchłań nienawiści".


"II wojna światowa dobiega końca. Europa podnosi się ze zgliszcz i czuć powiew wolności. Jednak nie dla wszystkich oznacza to koniec kłopotów, a z biegiem czasu następuje głęboki podział nowego świata. Los rozdziela czwórkę bohaterów i każdego z nich stawia przed trudnymi wyborami i wyzwaniami, a brzemię wojny odciska na ich życiu bolesne piętno. Czy uda się pokonać rosnące mury, a miłość i przyjaźń wygrają z nienawiścią i egoizmem, gdy ludzkie ścieżki wyznacza historia? Ucieczki nazistów, stalinowskie rządy, kołymskie gułagi i walka o władzę, a gdzieś pomiędzy toczące się życie zwykłych ludzi."

Wydawnictwo Pascal postanowiło 24 maja uraczyć nas kolejną (trzecią już) książką Magdaleny Majcher pt. „Matka mojej córki”. Przyznam się Wam, że niedawno zaczęłam czytać „Stan nie!błogosławiony” i zapowiada się na doskonałą lekturę. Ogromnie ciekawi mnie również najnowsza książka Magdy. Już sama okładka zachęca (niemal zmusza) nas do zakupu. ;) Do tego dodać pomysł na fabułę i język jakim posługuje się autorka (lekki i przyjemny, mimo trudnego tematu dzieła) i… po prostu trzeba tę książkę nabyć. ;)

Piękna opowieść o obezwładniającej sile więzi matki i dziecka, potężniejszej od rodzinnych tajemnic i powtarzanych latami kłamstw.
Nina w wieku szesnastu lat przeżyła pierwszą miłość i... zaszła w ciążę. Teraz niechętnie przyjeżdża do rodzinnej Czeladzi. Życie zmusza ją jednak do porzucenia kariery w bankowości i powrotu do domu. Musi uporać się nie tylko ze śmiercią ojca, ale również z własną przeszłością…
Czy Nina znajdzie w sobie odwagę, by stanąć oko w oko z prawdą? Czy będzie potrafiła naprawić błędy z przeszłości i stać się matką dla swojego dziecka?”

Jedyna zagraniczna premiera o jakiej dziś Wam powiem (ze względu na mnogość polskich tytułów, które bardzo chciałabym przeczytać) to „Szóste okno” Rachel Abbott, mająca 26 maja ukazać się nakładem wydawnictwa Filia Mroczna Strona. Nie przeczytałam jeszcze żadnej książki z cyklu „Tom Douglas”, ale chętnie bym po nie sięgnęła. Zawsze, gdy się pojawiają przykuwają moją uwagę. 


Prawda boli, ale kłamstwa mogą zabić.
Po śmierci męża Natalie Gray wiąże się z jego najlepszym przyjacielem, Edem Cooperem. Kobieta pragnie, aby zastąpił on ojca jej dorastającej córce, Scarlett, z czasem jednak zaczyna podejrzewać, że intencje mężczyzny nie są do końca czyste.
Natalie próbuje zapewnić sobie i córce bezpieczeństwo, dlatego wkrótce przeprowadzają się do kolejnego domu. To miejsce również skrywa swój mroczny sekret.
Być może znacznie gorszy od tego, przed którym uciekły. 
Tymczasem Tom Douglas prowadzi śledztwo w sprawie samobójstwa nastolatki. Ślady doprowadzają go do Natalie i Scarlett. Czy Douglas zdąży ochronić je przed prawdą, która może zniszczyć ich życie na zawsze?”

Ostatnia książka, która kusi mnie szczególnie to mająca pojawić się na rynku 30 maja za sprawą wydawnictwa Novae Res pozycja „Nic zobowiązującego” Magdaleny Kalisz. Zwróciłam na nią uwagę, ponieważ przyciągnęła mnie jej okładka. Ponad to zapowiada się interesująca, lekka, może zabawna, ale jednocześnie niosąca przesłanie lektura, a ja takie książki lubię. Ponad to – byłaby to kolejna polska pisarka, której twórczość chętnie poznam.


"Nic zobowiązującego? Pozory z reguły mylą. Milena ma babcię, brata i rudego kota. Ma też etat w przedszkolu jako nauczycielka i stare mieszkanie z niemodnymi meblami i przerdzewiałą wanną na czterech nóżkach. Żyje w małym miasteczku, gdzie życie toczy się wolno i sennie. Sama Milena też wydaje się być nudna, ze swoimi skłonnościami do zasmucania się, bladą cerą i cynizmem w szarych oczach. Jest cicha, melancholijna, poniekąd trochę dziwna. Nie ulega emocjom ani wzruszeniom. Nie zwraca uwagi na przyziemne rzeczy. Nie jest ani zbyt kobieca, ani zbyt kochliwa. Przynajmniej do czasu, kiedy nie robi najbardziej szalonej rzeczy w swoim życiu i nie ląduje w łóżku z facetem, którego prawie nie zna.
'Czy żałuję? Z jednej strony tak, z drugiej nie. Żałuję, bo teraz mam mętlik w głowie. Jakaś część mnie uważa, że postąpiłam głupio i nierozsądnie. Inna mówi – dobrze ci tak. Masz nauczkę na przyszłość. Jeszcze inna twierdzi, że przynajmniej spróbowałam…' "

Czy wśród przedstawionych przeze mnie książek Wam również jakieś wpadły w oko i chcielibyście je przeczytać? A może inne książki, które mają pojawić się w drugiej połowie maja Wy mi polecicie?

19 komentarzy:

  1. MUSISZ PRZECZYTAĆ:
    Cześć, jestem Michael Traversa Po 3 latach związku z Heleną zerwała ze mną, zrobiłem wszystko, co możliwe, by ją sprowadzić, ale wszystko poszło na marne. Tak bardzo jej pragnąłem z powodu miłości, którą do niej mam, błagałem i składałem jej obietnice, ale odmówiła. Wyjaśniłem mój problem mojemu przyjacielowi, a on zasugerował, że powinienem raczej skontaktować się z rzucającym zaklęcia, który mógłby mi pomóc rzucić zaklęcie, aby ją przywrócić, ale jestem typem, który nigdy wcześniej nie wierzył w zaklęcia, nie miałem wyboru, jak dać mu próbę, skontaktowałem się z rzucającym zaklęcia na jego WhatsApp, i powiedział mi, że nie ma problemu, że wszystko będzie w porządku w ciągu 24 godzin, że mój były wróci do mnie w ciągu 24 godzin po rzuceniu zaklęcia, rzucił zaklęcie i, co zaskakujące w ciągu 24 godzin było około 16.00 07.02.2020. Helena (moja była) zadzwoniła do mnie, byłem tak zaskoczony, że odebrałem telefon i powiedziała tylko, że jest jej tak przykro z powodu wszystkiego, a ona zgodziła się znowu ze mną mieszkać. Byłam bardzo szczęśliwa i poszłam do niej, dlatego znów zaczęliśmy szczęśliwie żyć razem. Od tamtej pory obiecałem, że każdemu, kogo znam, który ma problem z relacją, pomogę takiej osobie, kierując ją do jedynego prawdziwego i potężnego rzucającego zaklęcia, który pomógł mi z moim problemem. Skontaktuj się z Dr Ogundele z WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com.

    OdpowiedzUsuń
  2. O MÓJ BOŻE!!! To z pewnością szokujące i prawdziwe świadectwo życia ... Nazywam się Doretta Allison. Odwiedziłem forum tutaj w Internecie w dniu 20 marca 2020 r. I widziałem cudowne świadectwo tego potężnego i wielkiego rzucającego zaklęcia, zwanego DR OGUNDELE, na forum udostępnionym przez inną kobietę. Nigdy w to nie wierzyłem, ponieważ nigdy nie słyszałem ani nie nauczyłem się czegokolwiek o magii lub zaklęciach wcześniej. Żadna dusza nie byłaby w stanie wpłynąć na mnie o magicznych zaklęciach, dopóki DR OGUNDELE nie zrobi tego dla mnie i nie przywróci mi małżeństwa z 8 lat rozpadu i przyprowadzi męża z powrotem do mnie w ciągu 24 godzin, kiedy czytałem o nim wcześniej w Internecie, zrobił to samo dla mnie. Byłem naprawdę zdziwiony i zszokowany, gdy mój mąż ukląkł błagając o wybaczenie i bym go przyjął z powrotem .. Jestem naprawdę niski wyrażeń, i nie wiem, jak bardzo mogę przekazać wam moje uznanie DR OGUNDELE, jesteście Bogiem posłanym do mnie i całej mojej rodziny. A teraz znów jestem radosną kobietą. Zgodziłem się z nim, aby dzielić się jego nazwiskiem na każdym forum, dlatego dzielę się tym świadectwem tutaj, jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy w skontaktowaniu się z Dr Ogundele z WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nazywam się Kenneth Strickland. Moja rada skierowana jest do każdego, kto jest przygnębiony emocjonalnie lub ma podobny problem z relacjami, aby skontaktować się z Dr Ogundele, ostatecznym rzucającym zaklęcia za pośrednictwem swojego e-maila: (ogundeletempleofsolution@gmail.com). 0r WhatsApp lub Viber Czatuj z nim na (+27638836445). Ten człowiek jest bardzo potężny, przywrócił mojego męża w ciągu 24 godzin swoimi mocami.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój mąż i ja jesteśmy małżeństwem od ponad 10 lat. Spotkaliśmy się, gdy miałem 18 lat, a on miał 21 lat i nazywam się Stacy Emmons. Wiele razem przeszliśmy emocjonalnie. W naszym małżeństwie było kilka OGROMNYCH walk i bolesnych sytuacji, ale zawsze wydawało się, że wychodzimy silniejsi po drugiej stronie. Z zaskoczenia mąż właśnie złożył wniosek o rozwód, byłem całkowicie przygnębiony, dopóki nie znalazłem zeznań kobiety świadczącej o rzucającym zaklęcia dr Ogundele online, i skontaktowałem się z nim w WhatsApp, dr Ogundele powiedział mi po swojej pracy, że mój mąż wróci z powrotem za 24 godziny. Nie uwierzysz, co się stało, mój mąż zadzwonił do mnie dokładnie 24 godziny. Byłem całkowicie zaskoczony! Jest cudowny, a jego zaklęcia działają tak szybko. Umówiłem się z nim, aby o nim porozmawiać, dlatego dzielę się tutaj swoim świadectwem. Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze swoim związkiem lub jakiekolwiek problemy, skontaktuj się z jego WhatsApp lub Viber: +27638836445.

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja prawdziwa historia życia:
    Witam wszystkich, mam na imię Robt Burley, 14 lutego 2020 r. Moja żona miała ze mną umowę i zerwała ze mną, szukam pomocy, żeby ją odzyskać, nikt nie mógł mi pomóc, kilka dni temu miałem na myśli dane kontaktowe Dr Ogundele w gazecie, pomagając ludziom odzyskać utraconego kochanka, i skontaktowałem się z nim po pomoc, po rzuceniu zaklęcia moja żona zadzwoniła do mnie i prosiła o wybaczenie, co za cud. Wszystko dzięki dr Ogundele, jest potężnym człowiekiem, a jego zaklęcie jest nieszkodliwe, w ciągu 24 godzin sprowadził moją żonę swoimi mocami, nigdy nie wierzyłem w magię, ale dr Ogundele przywrócił mi szczęście, zgodziłem się z nim dzielić jego imię w Internecie po tym, jak mi pomógł, dlatego teraz to robię. Jeśli potrzebujesz pomocy, możesz skontaktować się z nim za pomocą czatu WhatsApp lub Viber: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com Jest w 100% prawdziwy i potężny.

    OdpowiedzUsuń
  6. CUD WCIĄŻ ZDARZYŁ SIĘ:
    Po roku zerwanego małżeństwa mój mąż opuścił mnie i dzieci i poszedł z inną kobietą, miałem ochotę popełnić samobójstwo, ponieważ zostawił nas na 3 lata bez niczego, byłem emocjonalnie przygnębiony i płakałem całą noc. Dzięki rzucającemu czary o imieniu Dr Ogundele. Pewnego wiernego dnia, gdy przeglądałem Internet, natknąłem się na kilka zeznań na temat dr Ogundele, ludzie zeznali, że przywrócił ich kochanka Ex w ciągu 24 godzin, niektórzy zeznali, że przywraca macicę, leczy raka i niektórym leczy choroba itp. Skontaktowałem się z nim w sprawie pomocy w przywróceniu męża, a on powiedział mi po swojej pracy, że mój mąż wróci w ciągu 24 godzin, ku mojemu największemu zaskoczeniu mój mąż wrócił po 24 godzinach, tak jak powiedział i prosił o wybaczenie , co za cud. Dr Ogundele kazał mi zeznawać, że ludzie znają go bardziej. Dlatego dzielę się tutaj swoją prawdziwą historią życia, nazywam się Mara Lucas. Jestem z Barcelony, Hiszpania. Możesz skontaktować się z Dr Ogundele z jego numerem telefonu lub wysłać wiadomość na WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam wszystkich, jestem Tara Coleman i chcę podzielić się tutaj moim świadectwem na temat tego, jak Dr Ogundele przyniósł mi męża z jego zaklęciem i mocami w ciągu 24 godzin dla mnie, mój mąż rozwiódł się ze mną przez 3 lata i szukałem wszędzie pomocy, aby go odzyskać , nikt nie mógł pomóc. W zeszłym tygodniu znalazłem numer WhatsApp dr Ogundele w Internecie udostępniony przez kogoś, komu wcześniej pomagał, więc skontaktowałem się z nim o pomoc. Jego czary są nieszkodliwe i szybko działają. Rzucił na mnie zaklęcie iw ciągu 24 godzin mój mąż wrócił z prośbą o wybaczenie, jak wielkim cudem jestem teraz tak szczęśliwy z mężem dzięki pomocy dr Ogundele. zgodziłem się z nim, aby udostępnić jego nazwisko w Internecie, dlatego teraz to robię. Jeśli potrzebujesz pomocy, możesz skontaktować się z nim za pomocą czatu WhatsApp lub Viber: (+27638836445). Jest w 100% prawdziwy i skuteczny.

    OdpowiedzUsuń
  8. CUD: Nazywam się Joan Porras. Chcę opowiedzieć tutaj swoją historię o tym, jak dr Ogundele sprowadził dla mnie męża swoim zaklęciem w ciągu 24 godzin, a zaklęcie jest nieszkodliwe. Wszędzie szukałem pomocy, ale tylko dr Ogundele był w stanie pomóc. Skontaktowałem się z kimś, komu wcześniej pomagał w Internecie. Jeśli potrzebujesz pomocy, radzę napisać do niego, jeśli potrzebujesz pomocy za pośrednictwem WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445. E-mail: ogundeletempleofsolution@gmail.com. Powiedziałem mu, że podzielę się z nim dobrymi wieściami, jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nazywam się Pedro Hayes. Chcę tylko, żeby cały świat wiedział o rzucającym zaklęcia, którego poznałem w Internecie o imieniu Dr Ogundele, nie potrafię wyjaśnić, w jaki sposób mi pomógł, podzielę się tutaj kilkoma słowami. Moja żona wyjechała z dziećmi 7 lat temu. W zeszłym tygodniu przeglądałem internet i znalazłem jakieś świadectwo podzielane przez tak wielu ludzi mówiących o dr Ogundele, szybko skontaktowałem się z nim o pomoc w ciągu 24 godzin, moja żona skontaktowała się ze mną, prosząc o wybaczenie, a ona wróciła do mojego życia i jesteśmy znów szczęśliwie wyszła za mąż, co za cudowny CUD jestem tak szczęśliwa. Dr Ogundele przywiózł moją żonę w ciągu 24 godzin. Nie mogę napisać wszystkiego na piśmie, wszystko, co mogę powiedzieć, to dziękuję, bardzo się cieszę. Powiedział mi, żebym podzielił się historią, tak jak wszyscy, jeśli potrzebujesz jakiejkolwiek pomocy. Skontaktuj się z dr Ogundele na jego WhatsApp lub Viber Chat: +27638836445. Jego czary są skuteczne i nieszkodliwe, wszystko o dr Ogundele jest super.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję DR ISIKOLO najwspanialszemu ze wszystkich za to, co dla mnie zrobiłeś. Jestem tak wdzięczny, że mój ukochany wrócił do mnie i teraz żyjemy szczęśliwie razem. Nazywam się Katarina Bennet, a zaklęcie miłosne DR ISIKOLO jest bardzo silne i skuteczne i nie ma żadnych skutków ubocznych, tak jak obiecał Postanowiłam spróbować DR ISIKOŁO, gdy mój kochanek zostawił mnie dla innego, pomógł mi rzucić zaklęcie miłosne mój kochanek, który sprowadził go z powrotem do mnie w 48 godzin, jak obiecał i zapewnił mnie. Najbardziej ekscytuje mnie to, że mój kochanek nawet nie wiedział, że jest pod urokiem, jeśli przechodzisz przez problem miłosny w związku, radzę skontaktować się z DR ISIKOŁO, aby rozwiązać swój problem. Bardzo trudno jest stracić ukochaną osobę i wiem, jak to jest, więc nie pozwól, aby ktoś odebrał ci kochanka. Skontaktuj się z DR ISIKOLO leo już dziś i rozwiąż problem, a jeśli potrzebujesz jego pomocy poniżej, podaj jego adres e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com lub bezpośrednio WhatsApp +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam, jestem tutaj, aby przekazać tę dobrą wiadomość całemu światu o tym, jak odzyskałem moją byłą miłość. Oszalałam, kiedy moja miłość opuściła mnie dla innej dziewczyny w zeszłym miesiącu, ale kiedy spotykam przyjaciela, który przedstawił mi DR ISIKOLO, wielkiego posłańca do wyroczni, której służy, opowiedziałem DR ISIKOLO o moim problemie o tym, jak odeszła moja była miłość ja, a także jak dostać pracę w bardzo dużej firmie. Powiedział mi tylko, że trafiłem we właściwe miejsce, w którym dostanę pragnienie serca bez żadnych skutków ubocznych. Powiedział mi, co muszę zrobić, po tym, jak to zostało zrobione, w ciągu następnych 2 dni moja ukochana zadzwoniła do mnie i przepraszała, że ​​żyję wcześniej, a także w następnym tygodniu po tym, jak moja ukochana zadzwoniła do mnie błagać o przebaczenie, zostałem wezwany na rozmowę kwalifikacyjną w wybranej firmie, w której musiałem pracować jako dyrektor zarządzający. Jestem tak szczęśliwy i przytłoczony, że muszę powiedzieć to całemu światu, aby skontaktował się z DR ISIKOLO na następujący adres e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com lub jego WhatsApp/Telegram: +2348133261196 i rozwiązał wszystkie swoje problemy

    OdpowiedzUsuń
  12. Pomóż mi uczcić dr Isikolo za jego wielką pomoc. Ja Laura Ivano i jestem jedną z tych osób, które powiedziały, że nigdy nie zadzwonię do medium, magika, czy czegokolwiek, aby pomógł mi z moimi problemami – a najmniej ze wszystkich moich problemów miłosnych, ale dotarłem do punktu, w którym wiedziałem, że potrzebuję wskazówek, i tak się cieszę, że znalazłem tego człowieka o imieniu Dr Isikolo. Kiedy prawie straciłem Davida w jednej z naszych głupich kłótni i ciągłych kłótni (zerwał ze mną), myślałem, że straciłem wszystko. płaczę cały dzień i myślę, że już nigdy do mnie nie wróci. Czytałem tak wiele zeznań o zaklęciu miłosnym dr Isikolo, jak pomógł przywrócić byłego kochanka z powrotem. Szybko do niego piszę. a także odzyskać mojego męża z jego zaklęciem miłosnym. A kiedy byłam najbardziej zdesperowana, nie wykorzystał mnie. Wyświadczyłeś bardzo dobrą przysługę osobie w prawdziwej potrzebie. Nie wiem, jak to zrobiłeś, ani jak działa ta magia, ale wiem tylko, że TO DZIAŁA i mój człowiek wrócił do mnie w ciągu 48 godzin, tak jak mi obiecał! David, mój mąż i ja jesteśmy szczęśliwi z powrotem razem i zawsze będę wdzięczna dr Isikolo. napisz do niego w celu uzyskania jakiejkolwiek pomocy, jest bardzo zdolny i niezawodny w celu uzyskania pomocy: isikolosolutionhome@gmail.com lub możesz również WhatsApp go pod numerem +2348133261196

    OdpowiedzUsuń
  13. Obiecuję podzielić się tym świadectwem na całym świecie, kiedy mój chłopak wróci do mnie, a dziś z całym szacunkiem dziękuję DR ISIKOŁO za wniesienie radości i szczęścia do mojego związku i mojej rodziny. Chcę was wszystkich poinformować, że istnieje prawdziwy i prawdziwy czarodziej. Nigdy nie wierzyłem w żadną z tych rzeczy, dopóki nie straciłem swojego chłopaka, potrzebowałem pomocy, dopóki nie znalazłem dr Isikolo, świetnego rzucającego zaklęcia, I rzucił na mnie zaklęcie miłosne i zapewnił mnie, że odzyskam mojego chłopaka za 2 dni po rzuceniu zaklęcia, 2 dni później, zadzwonił mój telefon i tak szokująco, to mój chłopak nie dzwonił do mnie przez ostatnie 3 miesiące. Przeprosił za złamane serce i powiedział, że jest gotów być moim kręgosłupem do końca życia ze mną. Dr Isikolo wypuścił go, by wiedział, jak bardzo go kocham i jak bardzo go pragnę. I otworzył oczy, by wyobrazić sobie, jak wiele wspólnie dzielimy. Kiedy teraz piszę to świadectwo, jestem najszczęśliwszą dziewczyną na ziemi. Dr Isikolo może ci również pomóc. Wyślij do niego e-mail na adres: isikolosolutionhome@gmail.com lub jego WhatsApp pod numerem +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  14. SKONTAKTUJ SIĘ Z TYM WSPANIAŁYM RADAJĄCYM ZAKLĘCIA W CELU WSZELKICH POMOCY PRZEZ WhatsApp: +2348133261196.
    Nazywam się Elena Coryna i jestem bardzo wdzięczna dzieląc się z Wami tymi wspaniałymi świadectwami. Najlepszą rzeczą, jaka kiedykolwiek wydarzyła się w moim życiu, jest to, jak wygrałem lotto. Jestem kobietą, która wierzy, że pewnego dnia wygram w lotto. w końcu moje marzenia się spełniły, kiedy wysłałem e-mail do Dr ISIKOLO. i powiedz mu, że potrzebuję numerów lotto. Przeszedłem długą drogę, wydając pieniądze na bilet tylko po to, by mieć pewność, że wygram. Ale nigdy nie wiedziałem, że wygrana była tak łatwa, aż do dnia, w którym miałem na myśli rzucającego zaklęcia online, o którym tak wiele osób mówiło, że jest świetny w rzucaniu zaklęć lotto, więc postanawiam spróbować. Skontaktowałem się z tym człowiekiem, a on rzucił zaklęcie i dał mi zwycięskie numery lotto. Ale uwierz mi, kiedy losowania się zakończyły, byłem wśród zwycięzców. wygrywam 640 000 euro. DR ISIKOLO naprawdę jesteś najlepszy, z tym człowiekiem możesz wygrać miliony euro w lotto. z nim możesz mieć swoich kochanków z powrotem do ciebie lub inne problemy, które wymagają rozwiązania. Wyślij do niego e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com lub Whatsapp go na +2348133261196

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Wielkiemu DR ISIKOLO za przywrócenie Mojego zerwanego związku. Nikt nigdy nie mógł mnie wmówić, że Świadectwo kiedykolwiek stanie się rzeczywistością. Byłem największym sceptykiem na świecie. Nigdy nie wierzyłem w magiczne zaklęcia ani w cokolwiek z nimi związane, ale powiedziało mi wiarygodne źródło (bardzo bliski współpracownik) i wypróbowałem to. To była jedna z najlepszych rzeczy, jakie kiedykolwiek zrobiłem. Moje życie miłosne było w rozsypce; serce pęka i jest na krawędzi trzeciej. Po prostu nie mogłam stawić czoła kolejnemu rozwodowi i chciałam bardziej się postarać, aby nasz związek działał, ale mojego męża nie obchodziło. i znowu ze mną zerwał. Byłem zdezorientowany i nie ma co robić ponownie, raczej nawiązać z nimi kontakt z DR ISIKOLO. Zrobił zaklęcie miłosne, które sprawi, że mój mąż wróci do mnie dokładnie w 48 godzin, zapewniał mnie. jesteśmy teraz bardzo zadowoleni z siebie. DR ISIKOLO uświadomił jej, jak bardzo się kochamy i potrzebujemy. Ten człowiek jest PRAWDZIWY i na dobre. może również pomóc ci naprawić zepsuty związek. Odzyskałam męża! To było jak cud. skontaktuj się z nim teraz, jeśli potrzebujesz pomocy. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Możesz także WhatsApp go pod numerem +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na zawsze będę wdzięczna wielkiemu DOKTOROWI ISIKOLO za naprawienie mojego rozbitego małżeństwa. Po tym, jak mąż zostawił mnie dla swojej kochanki na 3 miesiące. Nigdy nie wierzyłem w zaklęcia, dopóki nie przedstawił mnie mu mój przyjaciel. Na początku byłam sceptycznie nastawiona do niego, ponieważ dużo słyszałam o fałszywych rzucających zaklęcia, ale odrzuciłam swoje wątpliwości, ponieważ desperacko pragnęłam odzyskać mojego męża i zrobiłam zgodnie z tym, co mi polecił. Teraz mój mąż wrócił w ciągu 48 godzin od skontaktowania się z nim, a miłość i szczęście zostały przywrócone. Żyję znowu szczęśliwie z mężem po 6 miesiącach rozwodu i nie spocznę, dopóki nie poznamy go na całym świecie. Specjalizuje się również w zaklęciach ochronnych, loteryjnych, wznoszących E.T.C. Połącz się teraz z DOCTOREM ISIKOLO, jego e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Możesz także WhatsApp go na +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  17. Witam wszystkich, to najwspanialsza rzecz, jakiej kiedykolwiek doświadczyłem i muszę podzielić się tym wspaniałym świadectwem. Chcę tylko podziękować DR ISIKOLO za poświęcenie czasu, aby pomóc mi rzucić zaklęcie, które przywraca moją byłą kochankę, która nagle straciła zainteresowanie mną po sześciu miesiącach zaręczyn, ale dziś jesteśmy małżeństwem i szczęśliwsi niż kiedykolwiek wcześniej. Byłem naprawdę oszołomiony i zszokowany, kiedy wykonał dla mnie pracę, a 48 godzin później Kris wrócił do mojego domu i zaczął błagać o przebaczenie i abym go przyjął z powrotem.. Naprawdę brakuje mi słów i nie wiem jak bardzo przekazać moje uznanie DR ISIKOŁO, że jesteś Bogiem zesłanym, aby przywrócić zerwany związek. Bardzo lubi pomagać ludziom w osiąganiu ich pragnień, znajdowaniu prawdziwej miłości, odzyskiwaniu byłych kochanków, przerywaniu obraźliwych związków, znajdowaniu sukcesu, przyciąganiu szczęścia, znajdowaniu bratnich dusz i nie tylko. Skontaktuj się z nim już dziś i pozwól mu pokazać cuda i zdumienie jego Systemu Zaklęć Miłości. Daje najlepsze rezultaty w prawdziwym rzucaniu zaklęć. Wyślij e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com Możesz także WhatsApp go na +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  18. Dzień dobry. mam na imię Tamara Oskar i chcę podzielić się moim niesamowitym doświadczeniem z największym czarodziejem DR ISIKOLO. mój mąż mnie zdradzał, a kiedy dowiedziałam się, że pokłóciliśmy się, co doprowadziło do wniosku o rozwód. płakałem i zachorowałem, kiedy szukałem pomocy w miłości online i widziałem ludzi rozmawiających o nim i jego wspaniałej pracy, której przypadek był podobny do mojego, zostawili jego dane kontaktowe. skontaktowałem się z nim i powiedział mi, żebym się nie martwił, że po 48 godzinach anuluje rozwód i wróci do mnie po tym, jak zrobiłem wszystko, o co mnie prosił, ku mojemu największemu zaskoczeniu, bo po 48 godzinach to mój mąż ukląkł błagając Przyjmę go z powrotem, dziękuję jeszcze raz DR ISIKOLO, naprawdę jesteś dla mnie błogosławieństwem, może również pomóc w kontakcie e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com lub możesz również WhatsApp go pod numerem +2348133261196.

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam, nazywam się Dora Florian. Chcę podzielić się moim niesamowitym doświadczeniem z największym czarodziejem DR ISIKOLO. Mój mąż mnie zdradzał i kiedy się dowiedziałam, że pokłóciliśmy się, co doprowadziło do złożenia przez niego wniosku o rozwód. płakałem i zachorowałem, gdy szukałem cytatów miłosnych w Internecie, widziałem ludzi rozmawiających o DR ISIKOLO i jego wspaniałej pracy, której przypadek był podobny do mojego, zostawili jego dane kontaktowe. Skontaktowałem się z nim i wyjaśniłem mu wszystko z głębokimi łzami, a on mi powiedział nie martw się, że po 48 godzinach mój mąż wróci i anuluje rozwód i wróci do mnie. po tym, jak zrobiłam wszystko, o co mnie prosił, ku mojemu największemu zdziwieniu, dwa dni po tym wieczorze, to mój mąż ukląkł błagając mnie, abym go przyjęła, a ja miałam wątpliwości, czy takie rzeczy kiedykolwiek istnieją dla kogoś, ale tutaj ja też o tym zeznaję. jeszcze raz dziękuję DR ISIKOLO jesteś dla mnie rzeczywiście błogosławieństwem. może również pomóc Ci skontaktować się z: isikolosolutionhome@gmail.com lub możesz również WhatsApp go pod numerem +2348133261196

    OdpowiedzUsuń