niedziela, 17 stycznia 2016

Czas na ostatni stosik 2015 r.

Już niedługo przybędę do Was ze swoim subiektywnym zestawem najlepszych książek, które przeczytałam w 2015 r. Tymczasem jednak zapraszam na ostatni stosik z poprzedniego roku. Myślałam, że książek, które uzbierałam od listopada będzie wyjątkowo mało, gdyż staram się kupować wyłącznie te, na których naprawdę mi zależy, albowiem stosy na półkach rosną, a ja nie jestem w stanie "pożerać ich" w takim tempie, w jakim je zdobywam. :D Okazało się, że jest nieco inaczej, choć większość z moich zdobyczy to buki z cudownych wymian książkowych. Z drugiej strony - dobrych książek nigdy nie jest za wiele. ;)
A oto mój stosik z facebookowych wymian.


Jakiś czas temu moje serducho podbiła pani Katarzyna Michalak. Jej książki połykam wręcz, dlatego postanowiłam kupować wybrane tomiki kolekcji, pojawiającej się w kioskach. Ostatnio zdobyte znajdują się na zdjęciu.

 
Kolejne to również kioskowe zdobycze, tym razem jednak autorstwa Nicholasa Sparksa. Dwie z nich już przeczytałam. "Pamiętnik", który wiele lat temu podbił moje serce – tym razem nie ujął mnie niestety w takim stopniu jak kiedyś. Szczerze mówiąc – zawiodłam się, bo książkę pamiętałam jako niesamowitą, niezapomnianą, cud nad cudami, tymczasem po latach, gdy znałam już jej treść "nie powaliła mnie" tak, jak kilkanaście lat temu. A może już jestem za stara? "Najdłuższą podróż" (przeczytaną tego roku) uznałam za całkiem niezłą książkę, ale też nie "rozłożyła mnie na łopatki". Może oczekiwałam zbyt wiele? Za to "List w butelce" baaardzo mi się spodobał. :)
A oto stosik.


I największa zdobycz końcoworoczna. Przepiękna okładka, pod nią twarda, również ilustrowana oprawa, cudowne wydanie i równie cudna lektura. To pierwsze tomisko, które czytam tego roku i... uwielbiam ją. Przeczytałam już 600 stron i z jednej strony ogromnie pragnę poznać jej zakończenie, a z drugiej nie chcę, aby się skończyła. 



Napiszcie koniecznie, która z tych książek ciekawi Was szczególnie? Na jaką lekturę Wy się ostatnio skusiliście?

Tymczasem ja ściskam Was mocno. :*)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz